• wassan

orolig

hej
    idag har jag skit ont i ryggen och mage Plus:at när jag sätter mig så känner jag  vita/vattniga flytningar och det är mycket
    vad ska jag göra? 

• wassan

hej tjejer mina frågor tar aldrig slut men jag har en fråga min man köpte vätskeersättning till mig idag 
    och jag har tagit en bara som man då lägger i vatten och tabletten blir flytande

hur många gånger kan man ta dessa tror ni?

min gubbe sa att jag kan testa och ta 
    3 st varje dag 
    -en på morgonen 
    -en vid 1 tiden 
    -en vid 7 tiden 

ska jag ringa och fråga?

• wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2012-06-23 19:42:56 följande:
    Varför behöver du vätskeersättning?
    jag mår illa och kräker 
  • wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2012-06-24 19:30:20 följande:
    Ok. Det går bra att ta tre gånger om dagen.
    okej tack!

det är ingen fara ifall man råkar ta 3 gånger om dagen fast man inte behöver det t.ex?
    hur vet man de? 
  • wassan

hej igen jag har fått mf och blivit skrapad hur länge bör man vänta innan man försöker på nytt igen ?

• wassan

Tjejer jag har massa flytningar som man har vid äl kan man få de ifall man är gravid ? Är på äl+6-7

• wassan

mina flytningar har ökat kan det vara tecken på att mensen är på g Ja och så har jag ont i äggledarna och i ryggen ?? Hur ska jag tolka de? Tack för hjälpen Jenny

• wassan

Ja och sen är färgen mer vit men man kan se lite gult också ? Åh vill att de ska vara tecken på grav ursäkta detaljer

• wassan
    Jenny Barnmorska skrev 2012-10-01 18:27:27 följande:
    Flytningarna kan ju öka av andra anedningar än att du är gravid. Men det du beskriver låter i alla fall helt normalt. Håller tummarna att du är gravid.

Tack snälla ;) idag va jag hos vårdcentralen trodde jag hade uvi men jag hade blod i urinet och jag har haft njursten innan ;( kan de vara farligt ifall man är gravid ? Har rätt så ont i njurarna och fick rådet att dricka mkt ;) idag är jag på äl+9 och enligt kvinnan i labb så sa hon att graviditets testet va neg ;(
  • wassan

Ja och nu så har jag bara flytningar som vid äl fast lite mer vattnig/löss

Svar på tråden orolig