Inlägg från: Snowflake06 |Visa alla inlägg
  • Snowflake06

Ni som haft bruna flytningar i tidig graviditet

Jag har testat mig i fredags och idag har jag bruna flytningar igen... Det hade jag förra gången jag blev gravid men den slutade tyvärr med en MA i vecka 13.
    Jag hoppas verkligen att bebis stannar kvar och att jag kan njuta av att vara gravid nångång.. Det tar så mycket krafter från mig och min familj.. :( Jag går fortfarande hos kurator efter MA i november. Jag vet inte hur länge jag ska orka med det här.
    Ska ringa till BM på måndag och försöka få en UL tid eller nåt...

• Snowflake06

Det är jätte jobbigt då jag inte kan sluta tänka det.. Och nu när jag är gravid så kommer ju allt tillbaka.. Det känns som dejavu och jag klarar inte av detta.
    Innan min dotter har jag haft två MF i vecka 5-6 men det kändes inte alls som det gör nu.. Nu är allting upp och ner.. :(
    Jag ska kontakta BM imorgon och har även tid hos kurator nu i veckan.. Måste bara prata av mig

• Snowflake06

Förra gången mådde jag illa, hade ont i brösten och kände mig hur gravid som helst.. Fick t o m kommentarer samma dag som jag skulle på Kub och fick reda på det hemska beskedet då jag också ville sluta andas..
    Jag hade BIM i fredags och testade mig igår och var hur glad som helst.. Och idag har jag bruna flytningar.. :(

Jag hoppas verkligen inte att det övergår till en riktig blödning för då vet jag inte hur jag hanterar

• Snowflake06

Jag ska begära det men är rädd för det jag ska höra. Jag måste bemöta min rädsla:(

• Snowflake06

Hasselnöt: När fick du din psykologleg? Hur kan du konstatera att jag inte är frisk? Vad vet du om mig? Och vad har du för mage att ha synpunkter om det jag går igenom. Om du har gått igenom samma sak som jag och inte tilldelar mina känslor då undrar jag om du verkligen är frisk? Se flesta friska kvinnor som går igenom en Ma vet hur jobbigt det kan kännas!

• Snowflake06

Knasan86: Jag är i vecka 5+3 idag.. När jag fick Ma förra gången hade jag alla möjliga graviditetssymtom som man kan ha. Jag fick en chock när Bm sa att fostret hade dött.

Svar på tråden Ni som haft bruna flytningar i tidig graviditet