20-25 runt Västerås?
Jag v
Jag v
Jag ville väldigt gärna komma imorgon men ska vara i Heby innan 16 så det blir lite tajt tyvärr! Men ska ni dit på fredag? För då kommer jag o Theo mer än gärna :)
Hur menar du med smakisar? Typ allt annat än bröstmjölk/ersättning? :)
Jag gjorde eget till Theo vid typ 5 månader kanske men då tog jag typ potatis och bröstmjölk o gjorde mos :p sen blev det mer o mer blandningar hemmagjord mat från 6 månader ungefär, då böt jag ut första o sista måltiderna från mjölk till gröt oxå :)
Hur gamal är han då? Det är väl bara bra att han intresserar sig för mat :) Theo ville aldrig ta ersättning eller välling så när han började äta gröt morgon o kväll, kunde mina tuttar äntligen få vila lite!
Theo var oxå jätteglupsk på mjölken så man kunde tro att han aldrig fick nåt att äta stackarn :)
Såg nu att kelian var född i januari ;) jag ser inget konstigt med att han får smaka lite gott redan nu så länge ni tycker att det känns okej. Det skulle väl kanske bli tokigt om han slutar vilja ta ersättningen sen istället och bara vill ha det "goda". Men det funkade bra med Theo iaf så det borde inte vara nåt problem i det, tycker jag iaf!!
Ok skönt det iaf :) lite väl tidigt o sluta med ersättning kanske :) ja men det är väl klart han ska få lite gott, det har väl han förtjänat mer än väl med sjukhusbesök osv.
Men hur mycke glädje har han av klistermärken nu då?! :p godis är bättre :D
Du får komma dit när vi från tråden är där så "känner" vi alla någon :)
Jag och Theo kommer gärna på fredag :) vore bra med en adress då eller om nån kan möta upp vid skiljebo centrum så man inte går vilse i okända trakter :p
Hej mapena! Alltid kul med nytt folk! :)
Är du född och uppväxt i Västerås?
Lade till dig som vän angelica :) jag heter Jessica Forsgren om du undrar vad det är för mupp som addat dig ;D
Hej igen och välkommen :)
Jag heter Jessica, är 25 år och har en son som fyller 3 i augusti :) har inte bott i Västerås så länge, bara ca 4 månader :)
Vart bodde du innan du flyttade hit då?
Vart i Västerås bor du?
Det var så lite så ;)
Jag är född och uppväxt i Uppsala men träffade min sons pappa 07 och flyttade till Heby, sen separerade vi och jag flyttade till Uppsala igen och nu bor jag oxå i malmaberg med min nya sambo men vi flyttar till gideonsberg 1 juni :p
Japp jag är färdig uska 15 maj!! Jag söker jobb överallt inom vården o hoppas att hitta nåt innan hösten!
Vad gör du om dagarna då?
Jag bor på malmabergsvägen då närmare stan än dig va? :p har 0 lokalsinne här haha :)
Gatan vi ska flytta till heter gullsporrevägen om jag inte minns helt galet :)
Jag skulle oxå vilja jobba på lasarettet men det är väl inte det lättaste o få jobb där speciellt inte utan många års erfarenhet :/
jag hade praktik på gryta Hospice o det skulle jag kunna jobba med men det verkar som att det ska lägga ner ändå :/
Ja det var konstigt nog "mysigt"! Alltså där är ju alla inblandade medvetna om att dom ska dö så döden är inte lika farlig o läskig där på nåt sätt. Men det var lugnt tempo, inte så mycket att göra när patienterna inte ringde. Jag blir så rastlös så jag skulle vilja ha ett jobb med högre tempo än så :p
Ja det kan jag verkligen tänka mig :)
Just nu skulle jag ta vilket jobb som helst då man slipper vara orolig för ekonomin :/
Ska jobba på ett demensboende i Sala hela sommaren iaf :) det är nåt jag verkligen trivs med :) typ ett dagis för tanter o gubbar ;p
Att jobba med äldre och dementa måste vara jättetråkigt efter att ha jobbat på ett sjukhus :p jag sökte jobb inom hemtjänsten och det är når jag verkligen inte gillar men ett jobb är ett jobb :p
Puff puff haha ;)
Hej mathiiiz :) vi har en grupp på Facebook om du är intresserad! Vi är inte så aktiva på Fl längre verkar det som :)
Gruppen heter unga föräldrar Västerås