• Jazzica

20-25 runt Västerås?

Hej jag är också nyinflyttat i Västerås!
    Är 25 år och har en son som fyller 3 i sommar!
    Känner inte heller många här eftersom jag har bott i Uppsala tidigare..

Pluggar till undersköterska i Sala och är färdig nu i maj, söker jobb för fullt och har precis "öppnat" bebisverksan igen :)

• Jazzica

Ja det är spännande :)
    Jag bor i malmaberg! Dudå?

• Jazzica

Jag träffade min nuvarande sambo :)
    Efter separationen med min sons pappa så bodde vi hemma hos min pappa i Uppsala. Och innan det så bodde jag med mitt ex i Heby.

Vart kommer du ifrån och hur kommer det sig att du hamnade i just Västerås? :)

• Jazzica

Ok jag förstår :)
    Vad är åldern på ditt barn/ dina barn?
    Bor du med pappan?

• Jazzica

Va trevligt :D
    Vart i Västerås bor du? Är du född och uppväxt här?

• Jazzica

Ok :) bor du med barnets pappa? Du är mammaledig gissar jag på? Vad gjorde du innan bebisen kom? :)

• Jazzica

Åh va spännande :)
    Jag pluggar till uska o är färdig nu i maj :)
    Letar jobb för fullt och planerar för en liten bebis :)

• Jazzica

Jag läser på kungsängsgymnasiet i Sala. Dom har en vuxenutbildning på 1,5 år som jag har läst :) funderar lite på att läsa fler enstaka kurser på distans i höst men har inte bestämt mig helt än om jag orkar :p

• Jazzica

Jag har läst socialt behandlingsarbete o det var väldigt intressant! Sen har jag gått sjukvård i inriktning så jag skulle vilja läsa mer om det typ hemsjukvård, geriatrik och psykiatri :)

• Jazzica

Åh va roligt att ni oxå har en på 3 och försöker få en till.

Jag har bott här i 3 månader ganska exakt :) själv då? Vart i västerås bor du?
    På den förskolan på skallberget, vilken ålder är det på mammor/ pappor och barn då? :)

Svar på tråden 20-25 runt Västerås?