Inlägg från: Dandountiii |Visa alla inlägg
  • Dandountiii

känner mig ensam!

Hej,

Jag har en svår tid då mina föräldrar har tappat kontakten med mig då jag är gravid från en ICKE kristen person och för de är det förbjudet typ. Jag känner mig så ensam och har ingen att prata med det känns verkligen jobbigt att inte hitta familjen vid sin sida när man väl snart ska födda ... Det var BF den 28 Mars men det blev inget vidare med det barnet vill inte ut.. hehe..

Är det någon annan än jag som har råkat ut för det? att inte ha familjen vid sidan om och att killen inte finns bredvid då han jobbar/bor utomlands? 

• Svar på tråden känner mig ensam!
  • Dandountiii

Jo jag har sutit  här och tänkt på det.. och hittils har jag klarat mig bra förutom att det är svårigheter med ekonomi.

men hoppas att det blir bra tillsvidare bara jag födder min dotter och allt. 

• Dandountiii

Tackar.. jo faktist nu när jag fick lägenhet i Kristinehamn och ska snart flytta ditt då jag bor hos en kompis tills jag födder.

Var ute på lång promenad bara så jag får röra mig lite ur att sitta här o ruttna eller sova så att jag känner mig värdelös typ d har varit toppen själv hur har din dag varit.  

• Dandountiii
    ToK skrev 2012-03-30 20:38:35 följande:
    Men, så tråkigt TS att du inte har något där :( Ska du inte ha med någon till förlossningen heller? Har du någon vän som kan vara där och stötta dig?

Joo tack o lov att jag har en vän som ställer upp.. och hon kommer också att vara med på förlossningen
  • Dandountiii

jo tack olov så kommer min tjejkompis som jag bor hos att följa med mig till sjukhuset och det underlättar mycket för mig då jag är livrädd för förlossning typ

• Dandountiii

det är många som säger det.. hoppas verkligen att det går toppen ! ;)

• Dandountiii

Det får jag göra! hehe tack för all stöd..

Svar på tråden känner mig ensam!