• Dandountiii

känner mig ensam!

Hej,

Jag har en svår tid då mina föräldrar har tappat kontakten med mig då jag är gravid från en ICKE kristen person och för de är det förbjudet typ. Jag känner mig så ensam och har ingen att prata med det känns verkligen jobbigt att inte hitta familjen vid sin sida när man väl snart ska födda ... Det var BF den 28 Mars men det blev inget vidare med det barnet vill inte ut.. hehe..

Är det någon annan än jag som har råkat ut för det? att inte ha familjen vid sidan om och att killen inte finns bredvid då han jobbar/bor utomlands? 

• Svar på tråden känner mig ensam!
  • EnsamståendeMamma

Jag blev dumpad via sms mitt i inflyttningen när jag var gravid & blev bostadslös då hans ex flytta in i huset innan ja hann flytta ut.
    Jag sa upp kontakten med mina föräldrar för många år sedan så har klarat mig själv helt & hållet. =)
    ...Som ja brukar säga.. "Vi klarar oss mycket bättre utan idioter!" =)  

• Dandountiii

Jo jag har sutit  här och tänkt på det.. och hittils har jag klarat mig bra förutom att det är svårigheter med ekonomi.

men hoppas att det blir bra tillsvidare bara jag födder min dotter och allt. 

• EnsamståendeMamma
    Dandountiii skrev 2012-03-30 14:58:47 följande:
    Jo jag har sutit  här och tänkt på det.. och hittils har jag klarat mig bra förutom att det är svårigheter med ekonomi.

men hoppas att det blir bra tillsvidare bara jag födder min dotter och allt. 

Förstår din oro, men allt kommer lösa sig! Man har lite mer än normal "panik" när man är gravid...inget konstigt med det. =)
    Hoppas du haft en underbar dag i det fina vädret. 
  • Dandountiii

Tackar.. jo faktist nu när jag fick lägenhet i Kristinehamn och ska snart flytta ditt då jag bor hos en kompis tills jag födder.

Var ute på lång promenad bara så jag får röra mig lite ur att sitta här o ruttna eller sova så att jag känner mig värdelös typ d har varit toppen själv hur har din dag varit.  

• ToK

Men, så tråkigt TS att du inte har något där :( Ska du inte ha med någon till förlossningen heller? Har du någon vän som kan vara där och stötta dig?

• EnsamståendeMamma
    Dandountiii skrev 2012-03-30 19:36:56 följande:
    Tackar.. jo faktist nu när jag fick lägenhet i Kristinehamn och ska snart flytta ditt då jag bor hos en kompis tills jag födder.

Var ute på lång promenad bara så jag får röra mig lite ur att sitta här o ruttna eller sova så att jag känner mig värdelös typ d har varit toppen själv hur har din dag varit.  

Åh, så gulligt. =) Det gjorde jag med delvis under min graviditet. Fixa lägenhet 1 månad innan dottern var beräknad. =)
    Skönt att komma ut lite.. =)

Här har vi haft lite grinfest då dottern inte ville lyssna under förmiddagen...kasta leksaker lite var stans så jag la alla de saker i en sopsäck & låste in i garderoben. =P haha..
    Men resten av dagen var vi ute & busa. =)

Din vän som du bor hos nu...kan h*n följa med som stöd under förlossningen kanske? =)  
  • Dandountiii
    ToK skrev 2012-03-30 20:38:35 följande:
    Men, så tråkigt TS att du inte har något där :( Ska du inte ha med någon till förlossningen heller? Har du någon vän som kan vara där och stötta dig?

Joo tack o lov att jag har en vän som ställer upp.. och hon kommer också att vara med på förlossningen
  • Dandountiii

jo tack olov så kommer min tjejkompis som jag bor hos att följa med mig till sjukhuset och det underlättar mycket för mig då jag är livrädd för förlossning typ

• ToK
    Dandountiii skrev 2012-03-30 22:36:40 följande:
    jo tack olov så kommer min tjejkompis som jag bor hos att följa med mig till sjukhuset och det underlättar mycket för mig då jag är livrädd för förlossning typ

Oroa dig inte, det kommer gå jättebra! Andas och slappna av bara. Att föda är så jävla häftigt :)
  • Dandountiii

det är många som säger det.. hoppas verkligen att det går toppen ! ;)

• Dandountiii

Det får jag göra! hehe tack för all stöd..

Svar på tråden känner mig ensam!