Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

sär skriven skrev 2012-04-01 20:57:03 följande:
    Men! The perfect getaway kommer ju faktiskt på TV ikväll. Jag vill minnas att den var sevärd.
    Jepp såg det på tvtablån, men jag har inte trean, ser aldrig på tv så jag har bara gratis kanalerna, ingen mening med att betala för något man inte använder.
    Trygghet är att gå vilse utan att tappa bort sig...
  • HäckHäxan
    GangsterKermit skrev 2012-04-01 20:56:07 följande:
    Jag ska slänga in mig i duschen och hoppas på att monstret inte tar mig! 
    Sanering INget monster vill ha dig om du är ren
  • HäckHäxan

Jag ser hur mina körkortspengar går till att rädda hunden från chokladförgiftning! Rackarns byracka, hon har ätit upp en stor påse M kulor!!!!!!

• HäckHäxan
    HäxanSurtant skrev 2012-04-02 17:16:27 följande:
    Jag ser hur mina körkortspengar går till att rädda hunden från chokladförgiftning! Rackarns byracka, hon har ätit upp en stor påse M kulor!!!!!!
    Fel jävla tråd också, nu vill jag mest avlida, är så jävla trött, skit dag, fullständigt benägen att begå minst ett fadersmord!
  • HäckHäxan
    Glädje58 skrev 2012-04-02 17:20:22 följande:
    Fan vad tråkigt att höra, m kulor som är så gott

Hoppas det även går bra för din hund Solig 
    Tack
    Ja det hoppas jag med, såklart.
  • HäckHäxan
    fläta skrev 2012-04-02 18:21:38 följande:
    Sätt en klick senap långt bak på tungan så kräks han upp det igen (om det inte gått för lång tid sedan han åt dem). 

OBS: inget påhittat råd, utan vad veterinären på djursjukhuset rådde mig att göra nästa gång min jycke åt choklad. (Hon berättade det dock efter att de fått betalt, men men.) 
    Tack.

Syrran hade fått tips på en tesked med salt, med samma effekt. Testade, vet dock inte om jag fick i henne en tesked, hon smällde igen käften och knep som en nunna. Men hon spydde bara upp typ skum.

Fick dock en länk nyss till giftinformation och vad ja kan förstå där så är det ingen fara, en hund på 10 kg kan få i sig 200g av tex pralin eller M&M innan det blir farlig och min väger ju drygt 40kg och har ätit 400g M&M
  • HäckHäxan
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-02 20:25:08 följande:
    Eller budbäraren Tungan ute
    Skrattande
  • HäckHäxan

Fortfarande 25, jag var bergsäker på att fler ville kräkas över mig, detta måste vara ett tecken på att jag dämpat mig betydligt och nu för tiden är både mild och diskret som person. Solig

• HäckHäxan
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-06 09:23:41 följande:
    Jag vet. Who har varit svart i någon eller några dagar nu. Jäded är också svart. 
    De kanske byter personligheter
    lövet2 skrev 2012-04-06 10:52:31 följande:
    Hon har bytt nick igen. Bara att leta!
    Hmmmm, det dyker nog upp då, ingen ide att leta sig fördärvad. Jag försöker städa, skall ha påsklunch med syskonen och bihang imorgon...
  • HäckHäxan

Jag känner mig lite stött över att enbart ha fått 25 ynka röster! Skrikandes

• HäckHäxan
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-10 15:39:41 följande:
    Till och med jag har fler Guld i mun
    Ja det är inte rättvist. Hur blev det så Obestämd Nej detta känns högst obra!

Nu skall jag hämta avkomman, sen måste jag klura ut hur jag skall göra för att folk skall avsky mig mer!
  • HäckHäxan
    lövet2 skrev 2012-04-10 16:04:43 följande:
    Fråga mig! Oskyldig
    Ja hur gör du egentligen??? Bullen hjälp mig!
  • HäckHäxan

Yes en till! Give me more jag vill slå Fidelis va fan, som allra minst i vart fall!

• HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2012-04-10 20:06:52 följande:
    Det var ju en ovanlig händelseutveckling. Synnerligen ovanlig !!!
    Har jag ALDRIG gjort!  Oskyldig
  • HäckHäxan
    Mariohn skrev 2012-04-10 20:52:00 följande:
    Jag känner mig lite sur över att jag inte var med
    Ja hur kunde du missa att nominera dig???
  • HäckHäxan
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-10 19:17:41 följande:
    Jag är mer avskydd än du någonsin kommer att bli. Suck it {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag tror min Fanclub bara varit offline för länge!
  • HäckHäxan
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:17:04 följande:
    Raka inte av honom håret, det behövs faktiskt inte, löss kan man bli av med ändå! Tro mig jag fick det som barn och jag hade hår nedanför baken, lååångt alltså. Medlet man har idag är bra ändå.

Däremot läste jag en forskningsgrej att löss börjat mutantera sig och är mer immuna mot våra medel, men jag antar att de blir som vanligt, forskarna kommer fram med nått nytt som biter igen.

Peppar peppar så har jag bara haft löss en gång, som barn då, men jag får razzia inom mig varje gång det kommer upp en lus eller masklapp på dagis Tyst Kräks
  • HäckHäxan
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:26:07 följande:
    Puss på baken. Kyss

Nu kliar det här. Det var riktig äcklig. Faktiskt. Usch. Dom ringde från förskolan och sa att jag skulle hämta A så fort jag kunde. 4stycken till hade blivit hemskickade. När vi kom hem så hittade jag en levande när jag kammade igenom och håll på att svimma. Så stora trodde jag inte dom var att man kunde se med blotta ögat. Blääää. Sen blev jag tvungen att kamma det där håret morgon och kväll i flera veckor även om jag hade tvättat med schampoo.   
    *ryser* Trodde inte jag heller, men så fick min mamma löss när jag var tonåring och gissa vem som fick kamma och döda gnetter, urk! Hatar parasiter....
  • HäckHäxan
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:35:04 följande:
    Ta hand om er tjejer. Jag måste iväg till jobbet om en liten stund.

Särskriven: Njut för fullt av bröllopsplaneringen. Jag hade urkul. Thailand låter riktig nice.

Häckis, ser fram emot fikat.   Hjärta

Ha det gott (Du med Jaded).    

Me to! Will be great!

ha de gött så höres vi snuttan Skål
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?