Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Shandi skrev 2012-03-30 13:51:33 följande:
    Varför ska man måsta motivera? Går man inte ihop så går man inte ihop :) Man behöver inte skriva på näsan åt människor vad och hur man ogillar någon/någons sätt att uttrycka sig... Tycker jag iaf :)
    Man behöver inte, men det hade vart väldigt sköj att veta vad folk stör sig på med en annan, tycker jag då. Kul att se vad som avgör det hela, tycker dom bara att man är allmänt hum i duvet, stör de sig på åsikter man har, pressbild, val av nick osv, hur tänker de när de röstar, varför? Jag hade iaf gillat det, men måste det behöver man inte.

Så ja kan då konstatera att anonym jävla insatt är ganska många fega kycklingar ihop! Grattis till er {#emotions_dlg.flower} och lite skumpa på det, cheers! Skål
    Jag är inte inkontinent, jag är småbarnsförälder!
  • HäckHäxan
    lövet2 skrev 2012-03-30 14:04:54 följande:
    Jo, någon lade sin röst på mig för att hon inte gillade min frisyr!
    Va Det fina håret, jag säger ju det, världen är helt crazy, passa er och utveckla genom att stressa på evolutionen och införskaffa ögon i nacken, jag skulle vilja ha ett under varje fot också så ja kan bevaka varje steg jag tar!
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:17:35 följande:
    Tänkte...? Det missade jag.
    Jag försöker tro gott om mina medmänniskor, men de envisas med att konstant motbevisa mig! Det är därför jag tycker att majoriteten faktiskt är lågt begåvade jämfört med mig själv OCH jag är inte medlem i varken MENSA eller på något sätt känd för mitt höga intellekt! Dock är jag ödmjuk nog att förstå att denna fakta kan få andra att häpna och bli stumma av förvåning
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:30:25 följande:
    Du får regga ett nytt konto helt enkelt.
    Jag hade ett till förr, men FL knäckte det och jag blev av med det. Tyckte det var praktiskt eftersom jag så ofta blev avstängd förr Oskyldig Regelverket har helt klart blivit mer häxamant!
  • HäckHäxan
    Moonis skrev 2012-03-30 14:18:38 följande:
    Hm, borde nästan finnas någon guldstjärna för det
    3 stjärnor minst, FL borde dessutom stå för kostnaden, för att hon så envist förgyller denna sida! Its all about the hair!
  • HäckHäxan
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:34:52 följande:
    Den man stör sig på är att du bara visar rumpan.
    Borde jag visa fittan och brösten också, hade det blivit mer röster till mig då tror du? Drömmer Tänkvärt och skall ta i beaktandes!
  • HäckHäxan
    sär skriven skrev 2012-03-30 14:35:51 följande:
    Hur fan kom de på det?
    Ingen aning, måste gjort en miss eller så listade väl anonym insatt ut det och anmälde händelsen, som av en slump så valde jag att inte överklaga beslutet
  • HäckHäxan
    Kattdamen skrev 2012-03-30 14:34:25 följande:
    Måste man verkligen tänka också?
    Nej det är som med mat och sömn och sex, helt överdeklamerat! Onödigt tjafs helt enkelt!
  • HäckHäxan
    Inima skrev 2012-03-30 14:36:45 följande:
    jag älskar bhar, tack vare dem kan jag jogga utan att brösten ger mig lavetter i ansiktet
    Skulle aldrig syssla med den formen av självplågeri heller, verkar högst onyttigt och direkt ohälsosamt med själv-spanking av tuttar, faktiskt! Hur mår du egentligen, behöver jag oroa mig nu? Obestämd Tyst

Andra former av lavetter i ansiktet är dock uppskattat här!
  • HäckHäxan
    Sven Justus skrev 2012-03-30 14:42:28 följande:
    Inte fittan. Då blir det för vulgärt liksom. Rejäl urringning räcker gott och väl. Möjligtvis lite bröstvårta också.

Eller vad var det rösterna gällde? 
    Känns som om de går hand i hand eller iaf rätt så tätt! Jag är inte mycket för urringningar, tycker de är rätt WT och vulgärt räcker inte som beskrivning, det är helt enkelt simpelt.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?