Inlägg från: sär skriven |Visa alla inlägg
  • sär skriven

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Jäded skrev 2012-04-01 23:59:35 följande:
    Jag vet ungefär varför jag får röster. Menar alla ni som tjatar härinne om motiveringar att ni inte har en susning om varför nån tycker ni är svinjobbiga?

Självinsikt var det ja.   

För att jag inte hymlar när jag tycker att någon är obegåvad. Vissa människor kan tycka det är lite väl rättframt och obehagligt. Men det är bara en teori.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-04-02 00:03:23 följande:
    Jag gav ju dig en teori i den andra tråden! Gillade du inte den?

För att vara ärlig minns jag inte vad den gick ut på . Lite för många trådar, lite för mycket bollar i luften. Påminn mig! Hur väl tror du min egen teori håller?
  • sär skriven
    Jäded skrev 2012-04-02 00:06:49 följande:

Jag minns inte heller. Rynkar på näsan

Men det verkar ju inte som att minneskunskaperna imponerar här. Jag tror din teori kan stämma, allt sånt där är trots allt fullkomligt subjektivt. Ser man det från en annan sida kan man tycka att du är en sån där gapig och jobbig jävel.    

Absolut.
  • sär skriven
    Mad as snow skrev 2012-04-02 12:23:38 följande:
    Jag ber om ursäkt till alla som är avundsjuka på dina mjölkvita bröst. 

Uuuhhh...
  • sär skriven
    TrailerTrash skrev 2012-04-02 13:35:51 följande:
    Jag har blivit taffsad på idag.En äcklig ful gubbe på bussen.Om det ändå kunde varit en ung snygg manSkrikandes

Jag brukar blunda vid de tillfällena.
  • sär skriven
    vampyria2 skrev 2012-04-02 15:59:28 följande:
    Inte jag, han tilltalar mig inte alls faktiskt Drömmer
    Då tycker inte jag att du ska prata med honom!
  • sär skriven
    GangsterKermit skrev 2012-04-10 22:13:24 följande:
    Naaw, synd om er som inte blev nominerade! Känner mig liiite stolt över att jag kom lindrigt undan.. Men vem vet kanske någon jäkel som stör sig på mig? På en ung tjej, vem kan vara bli sur på en sådan snäll flicka som mig? Drömmer

Jag gillar generellt sett inte unga tjejer så jag undviker att prata med dem istället för att störa mig på dem. Jag vet ju att de växer upp och förhoppningsvis blir som folk.
  • sär skriven
    GangsterKermit skrev 2012-04-10 22:18:39 följande:
    Finns väl stolpskott i alla åldrar? Men visst.. Tjejer i allmänhet i min ålder är så sjukt omogna och tråkiga tycker jag! Ingen kan diskutera eller prata normalt. Skitsnack är precis vad som sitter i deras skalle dygnet runt! 

Oftast är det väl den fruktansvärt dåliga argumentationstekniken. Det kommer alltid till en punkt där snorungen häver ur sig "du är bara avundsjuk" eller nåt annat töntigt.
  • sär skriven

Idag trodde jag faktiskt att jag skulle ha raggat flera röster.

Rose!!! Hjärta Hur mår du min sköna? 

• sär skriven
    I Rose I skrev 2012-04-12 22:58:35 följande:
    Hej Solig

Bara bra med mig. Börjar känna suget av FL igen men känner mig helt lost dom få gånger jag loggar in här nuförtiden.  

Allt väl med dig?  
    Allt är bra! Grabben är dock magsjuk, funkar sådär med diabetes så blir inte mycket sömn. Ägnar mig åt bröllopsplanering istället, så jag håller mig vaken!
  • sär skriven
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:10:30 följande:
    Tråkigt med grabben din. Magsjuka är inte rolig. Här har vi handskas med löss!!! Har aldrig under min 33åriga liv haft något med löss att göra och nu fick lillen det från dagis. Så förbannad äcklig. Blääääää.

Bröllop? Din? Gratulerar. {#emotions_dlg.flower} 
    Har aldrig heller haft med löss att göra, min lösning på ett sånt problem hade varit att raka av grabben håret.

Ja, den 21 juli gifter vi oss! Lite att stå i. Tack! Skål 
  • sär skriven
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:17:04 följande:

Sådär gör det för mig också ibland, omöjligt att markera inom textfältet! Haha inbjudningskorten, jag gjorde för få så vissa har fått nöja sig med en muntlig inbjudan. Gnn, första missen!!
  • sär skriven
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:27:21 följande:

Snyft.

Nej men seriös, ha det så underbar och se till att åka på smekmånad och ta det lugnt tillsammans utan lillpojken.   
    Ja vi åker över jul och nyår, till Thailand! Men fick en liten fright igår när det var nya skalv, och är lite tveksam till om man verkligen vågar. Feg som jag är.
  • sär skriven
    I Rose I skrev 2012-04-12 23:35:04 följande:
    Ta hand om er tjejer. Jag måste iväg till jobbet om en liten stund.

Särskriven: Njut för fullt av bröllopsplaneringen. Jag hade urkul. Thailand låter riktig nice.

Häckis, ser fram emot fikat.   Hjärta

Ha det gott (Du med Jaded).    

Ha det så fint, höres!!
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?