Inlägg från: sär skriven |Visa alla inlägg
  • sär skriven

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

Yay! I got one!

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-29 22:12:10 följande:
    Som jag förstod, bara patetiska förlorare som röstar på mig. De vågar inte stå för sin röst! Demon

Vilket subtilt sätt att ragga fler .
  • sär skriven
    Colisa skrev 2012-03-29 22:17:44 följande:
    Fast Insatt finns ju. Gör jag något fel om jag länkar?
    www.familjeliv.se/hem/insatt/presentation.php

Ahaaa, henne hade jag helt glömt av. Men i praktiken kan ju vem som helst kalla sig det, på samma sätt som någon skulle kunna bli anonym(sär skriven). Fast då hade jag nog härsknat lite.
  • sär skriven
    vampyria2 skrev 2012-03-29 22:21:10 följande:
    Hmm vilken bra ide jag fick nu, jag ska gå in i massor av trådar och skriva att jag heter "insatt" som anonym och vara jätte trevlig då kanske hon inte får några fler röster

Hahaha!
    Jäded skrev 2012-03-29 22:21:13 följande:
    Alltså ska man känna sig krenghjkt får man nog göra det först när ens riktiga nick dras i rännstenen, inte något random anonymt nick som det säkerligen har funnits fler av och kommer finnas ännu fler av.

Höjden av trams.  
    Ja, tvivlar dessutom på att vederbörande vill röja sitt nick för att klaga .

• sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 22:25:17 följande:
    Oj är du släkt med Sherlock Holmes eller nått sånt, vilken slutledningsförmåga, jag 'r häpen och förvånad med fågelholksmun

Akta så ingen angry bird flyger in!
  • sär skriven
    Glädje58 skrev 2012-03-29 22:42:14 följande:
    Kräkas är väl okey, men när man blir mer eller mindre hotad är det inte så kul längre

Vem har blivit hotad? Du? :-O
  • sär skriven
    Glädje58 skrev 2012-03-29 22:52:32 följande:
    Ja, bara det är värt fem poäng i tävlingen haha....

Men fy. Tråkigt att höra. En del människor känner faktiskt inga gränser, och på ett forum med så många medlemmar som detta finns det naturligtvis en och annan som inte lyckats få ner alla paddlar i vattnet. Hoppas att det ordnat upp sig.
  • sär skriven
    vampyria2 skrev 2012-03-29 22:55:38 följande:
    Sär skriven:  Lalala jag har fått en tiiiill röööst ;p

Okej då, men en gång kräktes jag faktiskt när min systers hund fes. Så då håller min tes!
  • sär skriven
    vampyria2 skrev 2012-03-29 23:06:01 följande:
    Ja jag vill också vet eller åtminstone vilka som har röstat på mig ju :p

Ahh du tänkte så Katt  (jaja det är en katt men vi kan väl låssas att det är en hund)

Ja! Och jag gillar inte katter nåt värst så det går bra med en katt.
  • sär skriven
    HäxanSurtant skrev 2012-03-29 23:25:48 följande:
    Men precis jag hade tyckt de var roligt att få reda på vad de är som andra uppfattar just mig som, som gör att de vill kräkas över mig.

Blir ni aldrig kallade saker i trådar för att ni inte håller med/argumenterar emot eller rent av överbevisar folk? Det blir jag, så jag har nog en rätt bra bild av hur dessa personer uppfattar mig.
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?