Inlägg från: lövet2 |Visa alla inlägg
  • lövet2

Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-03-30 18:31:52 följande:
    Jag hoppas att den här får mig lite fler röster:

">

" target="_blank">

Ja, jisses! Jag har en dotter som på fullt allvar tycker Larz Kristerz är bra och spelar skivan här hemma ...

*ryser*
  • lövet2
    overdose skrev 2012-03-30 19:14:59 följande:
    Kan du inte förskjuta henne?
    Nja, inte just nu i alla fall. Hon har lovat att baka prinsessbakelser till sin lillasysters kalas, så hon är liksom rätt bra att ha för tillfället ... Obestämd
  • lövet2
    fläta skrev 2012-03-30 21:14:44 följande:
    Gillar ni varandra? Ni som nominerat er själva i den här pollen? 
    Det är ju en ganska salig kompott, if I may say so.  
    Nej, jag gillar inte alla. Å andra sidan är det ingen av dem som jag direkt ogillar.
  • lövet2
    HäxanSurtant skrev 2012-03-31 11:18:30 följande:
    Sen fattar jag inte varför så många vill spy på Lövet, alltså hon är väl en av de få som aldrig går till personangrepp, aldrig bli så arg att hennes argumentation brister, så som min ofta gör, känns dessutom som om hon ofta korrekturläser det hon skriver innan hon postar ( gör aldrig jag )

Personligen så håller jag inte alltid med henne, men jag tycker hon för jävla bra att diskutera med, för hon får en att iaf se saker ur annat perspektiv, hon trampar inte och hackar inte på andra för att visa sin rätt OCH jag tror faktiskt att hon rakt igenom är en genuin och bra person. Tror många har svårt för att bli snäppta på näsan och motbevisade och därmed vill spy på henne OCH det är för ett tragiskt tecken för hur vårt samhälle utvecklas Det är ju dumt att se något ur fler vinklar, bättre att stena den som försöker få andra att tänka mer!
    Men tack, nu rodnar jag! Skäms

Personligen tror jag att det ofta kan bero på rena missuppfattningar och kulturkrockar. Kanske jag som norrbottning och 40+are uttrycker mig på ett annat sätt än stockholmare på 25 år? Kanske också mina fördomar om 08-or och deras om norrlänningar krockar?
  • lövet2
    Dannie skrev 2012-03-31 16:58:46 följande:
    Skiter i att du tycker att det är roligt att folk kommer skriva att detta är en mobbingtråd. Skiter dessutom i att folk har nominerat sig själva. Mobbingtråd är det likväl.

Förstår inte nöjet med detta...
    Du förstår inte nöjet? Låt mig förklara det för dig då!

På FL finns det regler. De reglerna säger att om du i en diskussion tycker jag är en fruktansvärt irriterande människa, så får du inte skriva det. Om du tycker att jag är en idiot, så är det bara att bita i hop och hålla tyst. Helt OK! Men nu kan det ju vara så att det är en viss speciell grej jag gör som är irriterande, och jag kanske inte ens vet om det. Då kan du i den här omröstningstråden berätta det för mig. Det är det tråden är till för!
    I precis en sådan här tråd fick jag t ex veta att min brist på smileysar gjorde att jag verkade torr, tråkig och sur. Det visste inte jag, men nu kunde jag välja att lära mig använda smileys!

För mig är en sådan här omröstning lärorik och rolig, men det är förstås mitt motiv för att medverka. Andra medlemmar har säkert andra motiv ...
  • lövet2
    I Rose I skrev 2012-04-01 16:52:00 följande:
    Glad
    Jag hade slagit er alla med hästlängder. Tungan ute 
    Jag klådde dig sist i alla fall!
  • lövet2
    Glädje58 skrev 2012-04-01 21:08:01 följande:
    Imponerande att det är nästan 600 som har röstat i alla fall
    Och jag har fått nästan 12% av rösterna!
  • lövet2
    Fidelis ad urnam skrev 2012-04-02 20:02:19 följande:
    Jag vet inte hur man är vulgär Gråter 
    Du skrev inlägg nr 1000! *är avundsjuk*
Svar på tråden Vem av följande personer på Familjeliv får dig att vilja kräkas alternativt gör att du hellre skulle gnaga av dig armen än att sitta vid samma fikabord som?