Nej men fy farao, va respektlöst!! Jag är ju som sagt van vid att få ha eget rum, och få vara helt i fred med bebis och pappan.. Så detta blir nytt för mig....
JS85: Man måste få klaga ibland, och visst känns det lite bättre då, känns lättare att klaga här på forumet med alla andra gravida, hemma är dom less på mitt klagande nu, äldsta dottern min (fyller 12 i år) Sa i morse innan hon skulle till skolan , kan inte den där bebisen komma ut snart så vi slipper höra på ditt klagande... hehe
ÄCKEL VARNING!!!!!!
Usch igår kväll fick jag något underligt, det började med jordens sprängande huvudvärk som dök upp helt plötsligt, sen började magen att krampa och svida och jag blev jätte illa mående spydde flera ggr på raken, men mådde fortfarand illa, gick och la mig men fick rusa upp efter någon minut trodde det va dags att spy igen men denna ggn blev det bakvägen istället sprutade som vatten satt länge på toaletten och det krampade och sved i magen , blev också jätte yr känndes som när man drar lustgas blev helt i en annan värld, till slut började det gå över så jag kunde ta mig till sängen igen, sen krampade och sved det ett tag men gick så småning om över. Vaknade i morse mådde bra! sen helt plötsligt när jag reste mig upp från stolen så bajsade jag på mig, mådde inge illa eller nått kände mig inte alls nödig, nu har jag lite ont i magen igen men inte så farligt, svider lite högt upp i magen bara, fattar inte vad detta är!!!!
Varför tömmer sig magen på detta viset?? känns som en kokande gryta hela magen och jag är helt säker på att detta inte är magsjuka, utan något helt annat. Är det någon som varit med om något liknande???