• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Ja att få en bekräftelse att dom får i sig nog  är skönt, jag har aldrig ammat något barn länge,
    några månader sen har jag gått över till ersättning, vi får se hur det blir denna ggn....,

• Ann Lis

Hej här är det bra med mig och bebbe!:)  Man kan nog blöda mkt första mensen efter FL, så länge du ej har ont så är det nog ingen fara, jag brukar ha rikliga blödningar under alla mensar när jag inte har hormonspiral då.

Har inte fått tillbaka mensen än men helammar fortfarande så hoppas det dröjjer, jag har ju slarvat med mina järntabletter under hela sommaren oxå....

• Ann Lis

Butterflie: Ja de stämmer nog alldeles utmärkt att första mensen efter FL är rikligare.

Här blir det ej något dop eller namn fest heller.... 

• Ann Lis

Hej på er allihopa, nu har lillskrutt sovit 2 hela nätter på raken vaknade 6 i går och 7 i morse! :)

Bara att njuta för det kan vända snabbt...

Usch Butterflie låter jobbigt att hon är sjuk när hon är så liten stackars lilla plupp, fasar inför att våran lilla ska få någon sjukdom har klarat sig än så länge, men när skolorna börjar drar ju de andra barnen hem massa baciller :(  Den 11 ska vi ut på en tur med äldsta dottern hon ska provrida 2 hästar eftersom vi ska köpa en större till henne ska bli så kul! :)

Lilla Stna har verkligen börjat få en egen personlighet nu och hon flinar gör diverse olika ljud som hon själv tycker låter jätte roligt :) Hur utvecklas era små guld klimpar?        

• Ann Lis

Hej på er alla hur har ni det med allt? Hur mår och utvecklas era små liv?

Här går det bra! :) ska snart in och få en hormonspiral insatt, lillan sover hela nätterna nu har gjort i ca två veckor nu, hon flinar och små pratar med oss mkt nu också, börjar växa fram en liten människa nu :) 

• Ann Lis

Hej, hej hur har ni det?!

Här rullar det på lill tösen är 60 cm lång och väger nästan 6 kg nu, skrattar, flinar och pratar för fullt ,nu i helgen ska hon få sova i spjälsängen för första ggn hon har hitils sovit i vagnen men börjar bli trångt nu när hon rör sig så pass mkt.

Här hel-ammas det fortfarande och hon klarar sig fint på "bara" min mjölk, jag har inte nattmatat henne sedan i slutet av juli riktigt skönt hon sover i snitt 8-10 tim per natt nu, vilket är riktigt bra!! Om ett par veckor ska vi börja med lite smakportioner tror jag bestämt,

Ha det så gött allihopa!! :)      

• Ann Lis

Hej, här sovs det flera små skvättar per dag och en lång tupplur på fm  sombrukar vara någon timme då, sen sommna hon mellan 8-10 på kvällen och sover till  typ 7-8 tiden  på morgonen . Hon sover jätte bra i vagnen, så det får hon fortsätta göra dagtid även om det blir spjälsäng nattetid.

Här pussas det oxå i mängder lite avundsjuka finns det så klart men inget allvarligt, dom har väldigt svårt att "respektera" att lilla syster sover här med och väcker henne tyvärr med sina skrik och ståhej ibland... Ja visst glömmer man hur det är med små barn här var det 5 år sedan jag hade bebis...

emelanzei: Va jobbigt att det gör ont hoppas ni hittar en lösning snart,är ju inte meningen att amningen ska vara en pina  Hur gammal är bebis nu??  

• Ann Lis

Ja godaste go biten!! FlörtHjärta

Hur är det med er alla? Hänger ni i någon annan tråd nu för tiden?  

• Ann Lis

Aww så fin bild, va stora och goa dom börjar bli våra "små tjejer" Hjärta

syns inga rivsår på detta kortet i alla fall. :) Min river ig också men inte så ofta och mkt någon reva ibland bara, därremot så petar hon sig i ögonen titt som tätt och gallskriker så klart, inte lätt att hålla styr på små fingrarna....  

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?