• Ann Lis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Juli09: Stort grattis till lilla Liv!!!Hjärta

Vill oxå nu!!!!!! När hade du BF? 

• Ann Lis

Lika dött här med..............Är livrädd att det blir en jätte bebis här med min första bebis vägde 4295 g och är född 3 dagar före BF så vem vet vad denna väger om jag skulle gå över 1-2 veckor vågar inte ens tänka tanken.....

Kia som du beskriver det känns det på mig med fast öppen för fler fingrar än 2 och känner bebis huvud som ligger och buktar där bakom.....

När vi skulle mysa jag och gubben för några dagar sedan så hade han känt huvet han med, tyckte nog det var lite läskigt, men tog inte upp det förrens vi mysit klart som tur va....   

• Ann Lis

Juli09: Hoppsan, delade dom av rummet  med skynke då eller?

Det är inge besökare välkommna på BB där jag ska föda heller knappt pappan som dom vill skicka hem direkt efter nästan....

Jag planerar vilket fall som helst att åka på tidig hemgång efter 6 timmar om bebis (SOM IOFS INTE VERKAR VILJA KOMMA UT!!!! ) Mår bra efter förlossningen!!   

• Ann Lis

KIA: jo det beror på vilken tid på dygnet det är för mig oxå, men jag vill absolut inte stanna en sekund längre än nödvändigt, hade dom haft det andra BB öppet där jag fött de andra 5 så kanske jag känt annorlunda, men dit jag ska nu  vill jag inte ens föda på egentligen..................

Åååå i kväll känner jag mig extra deppad, och det känns verkligen som att jag aldrig kommer få ut den här bebisen, känns som jag kommer bryta ihop  vilken sekund som helst, vissa daga är värre än andra och idag är en sådan här Värre för mig!!!!!!     

• Ann Lis

Molvärk och sprungit och kissat HELA tiden  i natt så inte mkt sömn här heller tyvärr, och idag ska man vara pigg och följa med tjejerna på skolavslutning hela jag känner bara NEJ!!! Otymplig stor, trött flodhäst som kommer få roa sig med att jaga och få tyst på småpojkarna i kyrkan.............. Va mening att pappan skulle följa med tjejerna men  pga nya jobbet så kan han inte det, ibland vill jag bara skrika och gråta........................

Och mest  av allt så  gruvar jag mig för alla kommentarer, har du inte fått än och va stor du är mmmmm 

• Ann Lis

Skönt att höra att man inte är ensam med alla krämpor och jobbiga kännslor, för man känner sig då ensamast i världen......................................

Skönt med lov men samtidigt så börjar tjatet att sova över och att ha kompisar hemma här på övernattning, och jag vill inte ha någon annans barn här nu innan eller strax efter FL, räcker bra med mina 5, men tjatet började redan i går då äldsta dottern kommer hem cyklande med kompis kl halv 9 på kvällen efter ungdomsgården och ville sova över , jag kände hur hornen växte utDemon medans deras tjat fortsatte, Grrr hoppas att jag verkade så otrevlig att dom inte frågar igen...........................  

• Ann Lis

Kia: ja jag får prova gömma mig i mängden men gravida mager verkar ha en magnetisk effekt, som jag helst vill slippa, ibland räcker det med en blick, för att jag ska ta åt mig för att inte tala om allas kommentarer, åjj, vill verkligen inte snyft.

Och i kyrkan är det inte så roligt att försöka få de två små att sitta still och höra på sång, liksom vilka små barn gillar det, tänk om avslutningen kunde varit utomhus, vid skolan eller byggdegård eller liknande, men nej då måste vara i den förbannade kyrkan, och nej då jag är inte alls bitter.....................

• Ann Lis

Hej på er alla!

BF-4 idag och jag  känner mig säker på att det inte kommer någon bebis före bf denna ggn, jag är såå besviken och less på min kropp har väntat  på att FL kan starta sen v 36(pga tidigare förlossningar som startat tidigare), varit ut less långt före det och haft känningar FLERA veckor nu.

Denna natt är heller inget undantag, eftersom förverkarna ändrat lite karraktär nu så tänkte jag att en prommis skulle kunna skynda på det hela så igår gick jag ganska raskt i ca 40 min, (gjorde detta  även när jag väntade min första bebis oxå på BF-5  men då det funkade  det verkligen  då fick jag efter prommisen molvärk under natten, blodslemmis på morgonen och sedan värkarbete sen kom han ut på BF-3) hade mensvärk och sammandragningar, och magen var hård nästan hela tiden medans jag prommenerade, igår sen kom det några oregelbundna värkar under em/kvällen, och molvärkte ganska rejält  i magen. Senare på kvällen blev jag akut illamående,  gjorde nr 2 mkt lös variant satt och krampade en bra stund på toa, efter detta kom Ytterligare en bit av slemproppen ut, det ilade och värkte i magen  och känndes som stark mensvärk har känt av det hela natten, sen imorse blev det att göra nr 2 igen lös imagen även idag, känner av molvärken än men värkarna lyser med sin frånvaro...................

Känner mig så besviken, arg, lurad, uppgiven.

Känns VERKLIGEN som att denna bebis ALDRIG vill komma ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     

• Ann Lis

Oj oj oj va trött jag är idag, har varit jätte pigg flera dagar och städat . promenerat mm mm. men idag är jag så sjukt trött vet inte vart jag ska ta vägen, fötterna är oxå extremt mera svullna idag än vad dom varit fast jag inte gjort något, ilar och värker i tappen till och från och får någon enstaka värk som känns ganska mkt, undrar hur länge man ska  gå och må så här, svänger i hunöret jätte mkt och ena stunden tror jag det ska hoppa igång medans nästa  sekund så tror jag på fullaste allvar att det inte kommer ut någon bebis någon gång alltså, helt allvarligt!!!!!!

Hoppas som Butterflie att  Du KIA är på G nu och får snosa bebis i stället för att  må som du gör, sen kan Butterflie oxå få din lilla skatt, sen får HEMSKT gärna jag och ALLA andra här i tråden som bara går och väntar och längtar och mår dåligt  föda ut våra små skatter............

Hoppas på lite trevliga status uppdateringar med förlossningshistorier snart ;)  

• Ann Lis

Butterflie: Nej så är det, den vill nog inte ut alls och i morgon är  jag på BF-3 så länge  som jag  gick när första pojken föddes, för snart 13 år sedan.... Men FL startade redan på BF-5 , nästa  "mål " är att få före dottern som kom som  nr 2 hon anlände på BF-2 och den enda som jag gått över tiden med. ALLA andra  har redan varit födda vid detta laget  lite olika många veckor före BF.....

Jag trodde ju att min kropp visste hur detta funkar vid detta laget och att det skulle gå smidigt och redan vara klart, men istället har jag fått tid för överburenhets undersökningar och pratat igångsättning, känner mig så utanför denna värld detta är något helt nytt för mig och inte på ett possetivt sätt...........................  

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?