Vi har oxå satt upp sängen och till och med bäddat men det var mest för att se hur slutresultatet skulle bli :) Ska ta och tvätta sängkläderna oxå de är helt nya så de är lite stela. Har monterat ihop en byrå till den lilla full med små söta kläder :) En del är efter stora tjejen så det är tvättat sen jag packade upp det men kläderna som är nya är inte tvättade ännu. Gör det ca 1-2 v innan BF. Vagn är införskaffad, den står i vardagsrummet just nu :) vi ska göra plats för den i hallen men först måste en del möbler bort. Väskan packar vi inte förrän senare, men den kommer väl innehålla kläder till den lilla, nappar, kläder till mig och sambon, tofflor, smink, hygienartiklar, tandborstar till mig och sambon, hårborste, laddare till telefon, mobil med kamera, större bindor, amninginlägg/kuddar eller vad de nu än heter ;) Hur är det med handdukar? Minns inte om det är nåt man behöver ta med?? Frukt, godis och festisar fick jag tips om förra gången av min BM. Har jag glömt nåt tjejer??? (babyskyddet får stå i bilen tills precis innan vi åker hem) Usch jag börjar faktiskt bli lite nervös inför förlossningen nu. Slutade med akut snitt förra gången vilket jag helst inte vill gå igenom igen, men samtidigt så skrämmer det mig lite hur det kommer att vara att klämma ut barnet normal väg...Ni som fött normalt innan...Hur känns det på ett ungefär när den lilla är på väg ut? När den är halvvägs ut? Är det läskigt? Hur sjutton får bebisen plats att komma ut?? För att vara öppen 10 cm känns ju inte som så mkt :S