Inlägg från: Butterflie |Visa alla inlägg
  • Butterflie

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Kia, hur går det? Bebistime??

Nämen vad kul Emelianzei, nu e det verkligen på allvar =)

9 dagar kvar här å när man ser att det börjar hända saker för er andra så vet man att snart e det även min tur, blir bara mer å mer nervös för var dag som går nu.. har själv inga känningar förutom att bebis trycker sig mer å mer neråt. Å så klart sammandragningar men det får vi alla av å bara resa oss så.. Men annars e allt cool lugnt här..

E sååå nyfiken nu så ja nästan spricker ju!!
    Å grattis till er på morsdag =) Hoppas ni får en riktigt fin dag.

• Butterflie

Ojoj kanske en till som e på g då Hihi.. Så tyst från de 2 andra. Antar att deras dragit i gång.

Själv känner man fortfarande inget. Förutom att bebis trycker sig neråt, sammandragningar å bebis rörelser..

Sambons bror ringde förut å fick en känsla av att vi fått å katten här beter sig mycket märkligt så e nog snart min tur med. Men hoppas fortfarande på att det blir till helgen, typ lördag.

Har bvc, mvc, öronmottagningen, hem besök från trygghansa, morfar kommer med pallkragar å mycket mer så hela veckan e full med möten. Plus att ja åkte på å jobba i morgon med men bara ett par timmar. Så ja, e väl nu bebis borde komma när man har fullt upp.

• Butterflie
    Ann Lis skrev 2012-05-28 08:28:43 följande:
    NEEJSkrikandes

Kl 3 inatt slutade värkarbetet, från att varit så kraftiga värkar att jag varken kunde stå eller gå, hade frossa och skakade igår när det var som värst, och värkarna kom tätare och var starkare när jag låg och vilade/provade sova, jag var så säker på att det var dax och väntade bara på att dom skulle bli regelbundna  värkarna känndes både fram imagen och bak i ryggen och vissa höll i sig väldigt länge.....

Besvikelsen är sååå stor nu.........................................Rynkar på näsan   

men nej =(
    Fasiken då =/ tycker synd om dig å skickar en styrke kram!! {#emotions_dlg.flower}
  • Butterflie

Ne va tråkigt

även jag trodde att du åkt in å att de var dags. Du ska väl ha vilken dag som helst nu?

Du skriver ganska ofta att din mage e knas, min med. Trodde ja hade magsjuka häromdagen.. Måste ha med graviditeten att göra då eller? E livrädd att magen ska va knas när bebis vill ut.

• Butterflie

Känner hur bebis grötar sig neråt men mer än så e det inte. Har en vild liten pajjas där inne iallafall.. Segt med väntandet bara

Låter som ni alla är på god väg å att ni kan få när som.. Men här tyder inget på att det e dags dock. Inget slem längre heller. E precis som om allt avtagit helt.

• Butterflie

ja hoppas gör vi alla just nu, och nu är det min systers födelsedag så vill inte att bebis kommer inom 24h ial, vill ha en egen dag..
    Men vi får väl se, som sagt har ju inga känningar alls.

Mja men vilken minut som helst nu Kia =) Du e så otroligt nära, å klart man e lite avis hihi
    Lika bra att önska dig lycka till redan nu och att förlossningen blir enkel för e båda =) För vem vet vad som sker inom det närmsta..

• Butterflie

Vågar inte heller pilla..

Någonting har förändrats, antingen så trycker bebis extra mycket på blåsan eller så har ja åkt på uvi.. Har varken ont eller några symtom på uvi förutom att man måste gå på toa var 10min typ. Måttligt irriterande!! Får se vad bm säger på tors.

Får ni också kramp liknande känslor i ljumsken om ni reser er för fort? Gör jätte ont.

• Butterflie
    Janniiique skrev 2012-05-29 12:57:45 följande:
    På självaste morsdag kom våran tjej ut med raketfart, kl 14.34.

3505 g och 48 cm lång, alldeles perfekt! 

Nemen vad kul. Många grattis kramar
  • Butterflie

Nu e mina sura uppstötningar som smakar ruttna ägg tillbaka å sambon tror ja sitter å småfiser.. vidrigt!!
    Mja vågade mig på å känna lite förut å ne jag hittar inte tappen, vet vart den annars brukar sitta men nu hitta ja inget, varken slem eller tapp.. drar den sig uppåt under graviditeten eller nåt sådant?

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?