JS85 skrev 2012-04-24 20:04:38 följande:
Har varit lite frånvarande här, men läser tråden gör jag iaf =)
Idag har jag haft en hel del förvärkar. Molvärken sätter sig i magen (som mensvärk) samt i ryggen samtidigt med sammandragningarna. O Jag har en hel del....o idag har jag legat hela dagen med. O Igår fick jag gå på toa 2 ggr....och även idag....o det händer typ aldrig! Idag kissade jag även 4 ggr (rejält) under en timmes tid...
Så jag blev lite svettig där en stund ;)
Under den senaste veckan har det ilat, bebis har verkligen borrat sig neråt. Den är redan fixerad, men den kunde tydligen trycka på lite mer...usch vad ont det gör de dör ilningarna! Denna grav har känts så otroligt lång, dels för alla prematura sammandragningar o för det andra så har jag ju inte kunnat göra någonting knappt.
Usch vad jag klagar :P Men det hjälper lite faktiskt ;) I morgon ska jag till spec mvc för sista gången o kolla tappen. För de gör ju inget nu för att stoppa det. O Jag antar att jag inte ska äta min bricanyl så länge till.
Men nu undrar jag ju hur länge man ska gå o ha såhär...med dessa förvärkar! Idag är jag iaf i vecka 34+0, så kommer den nu så är det ju ingen fara iaf.
Har ni mycket förvärkar?
Är det förvärkar jag har alltså, har haft enormt ont hela dagen. Aldrig haft så tidigare och inte under mina 2 andra graviditeter heller..
Men det har värkt i rygg å mage precis som mensvärk.
Gjort ont i bäckenet när ja kissat och ömmat som satan i ljumskarna..
Hoppas det ger med sig snart å du slipper ha ont.
Kan säga till er andra som har ont å en massa besvär, man vet inte va de e ni går genom förens man själv får känna på det =( Detta e helt nytt för mig.