Polarlantis skrev 2012-05-25 07:46:35 följande:
Känner att jag borde upparbeta energi för att testa färdknäppen men jag har verkligen ingen lust alls...allt gör bara ont...och så sitter jag och får dåligt samvete för att det är synd om sambon som inte får sex på ytterligare X veckor! Idiot-jag! Fast lite oroad är jag för hur det ska bli sen...att komma tillbaka till mysandet och få det att funka...jaja, inte att fundera på nu egentligen...
Nu har som små glädjande bitarna av slempropp slutat komma, suuuuck! Så här är det HELT stilla, MORR!!! Men jag bäddade spjälsängen igår och DET var...svårt

Fasen, jag måste öva! Men fint blev det
Åååh jag känner precis som dig. Är helt ointresserad av färdknäppar eftersom att det bara verkligen gör ont. Oavsett glidmedel så kan jag inte ens "stå ut" om jag bara får ligga ner och ta emot. HMM. Riktigt trist och jag dras också med ångesten eftersom att det kan dröja efter förlossningen också om man ska tro på de flestas erfarenheter. Vi har närheten, pussarna och myset men inte mer än det. Jag tror att jag ser det som ett större problem än min kille dock..
För mig har inget kommit igång ännu vilket det inte ska ha gjort heller eftersom att jag bara är i vecka 36 snart 37 men jag har minst en förvärk om dagen som gör så ont att jag måste fokusera på att endast andas lugnt och metodiskt och vänta på att den går över. Men det är också vanligt om jag förstått rätt. Det kanske lägger sig när jag slutar jobba om inte annat :)
Spännande att packa bb-väskan. Man kanske ska göra det ändå, för förlossningen verkar ju kunna slå till från en bar himmel :)