Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Hoppar in här jag också om jag får?! BF 21 juni första barnet. Slemproppen gick på mig i v 31 men sedan har de tvarit lugna gatan, den återbildades tydligen, skönt det! har en hel del ilande och molande nu och det ökar varje dag. ENORMT trött, kan inte sova pga att det gör så ont att bara flytta ett ben eller vända sig, ush! Har fått halsbränna nu också. Har foglossning fram vilket inte är ngn hit alls. Men psykiskt går det faktiskt ganska så bra. Om två veckor kan den gott komma ut om jag får beställa, haha!

• Polarlantis
    Ann Lis skrev 2012-05-15 09:54:05 följande:
    Polarlantis: välkommen hit! :)  Visst vore det lagom om bebis kom när den är "klar" behöver inte vara i magen en dag extra haha!!
    Du sa att proppen gick redan i v31, hur kom det sig att den gick, förvärkar , molvärk eller bara kom den av sig själv? Var den blodblandad då eller var det "bara" slemm?

Hade lite mensvärk och n'är jag gick på toa var det bara fullt med gult gegg...som sorbé typ (urk!). Dagen efter så fick jag se lite mer klumpar men efter det inget... Vet inte vad som hände men den kan ju gå i omgångar och återbildas men var lite nervös där ett tag... NU får den gärna gå om den önskar, inte lika krisartat!

Kia82: heja heja heja! Tur att det är gott med annanas Flört

Butterflie: håller tummen! Jag hade aldrig klarat av  att stå nu! har problem bara jag ställer mig för att gå till skrivaren eller ngt (kontorsjobb). Får ett väldigt tryck så fort jag ställer mig upp och det gör ONT!

En fråga till er: igår känndes det så skumt... skulle gå till bilen för att åka hemmåt och varje steg känndes innuti...alltså som om huvudet på barnet låg och skavde mot bäckenbenet...typ...eller ngt...ONT gjorde det iaf. Sedan gick det över. Någon mer som kännt så?
  • Polarlantis

Ni som vet sedan tidigare...har ni gått med den här ilande kännslan länge innan det satt igång? Känns ju som om ngn bankar i istappar i en inombords, himla skum känsla! Har lite förhoppning om att den lille nu är fixerad för jag tycker min foglossning fram blivit bättre senaste tiden och ett helt huvud som stabiliserar borde väl göra susen, eller?
    Var uppe i natt igen med magknip from hell, så trött på det! Allt gör ont, ligament och i ljumskar och ALLT, morr! Men idag blir det tur till stan med mamma och shoppa sista små kläderna, mysigt! Och så ska jag fika stora mängder onyttigheter, bäst att passa på för snart hoppas jag att det är slut med sådant och vägen tillbaka ska böjra, haha! 

• Polarlantis

Inser att jag gjort en stor miss...har ju inte köpt någon annanas ju! Flört
    Mycket glädjande vet jag nu att den lille ligger så långt ner och så långt bak att huvudet inte går att känna, alltså på väg ut, wiii! BM fick ta till UL och det var knappt man kunde se det där heller. Inte konstigt att det ilar en massa och det trycker på nedåt! Så nu väntar jag en vecka sedan ska här huskuras!!! 

• Polarlantis

JS85: jag har också ont i svanskotan, smärtade varje steg jag tog igår men idag är det lite snällare. Visste inte om det verkligen var där det gjorde ont eller om det är ngn hemorrojd som spökar men då är vi ju fler som har ont där så dår har jag nog rätt ändå!

EGO: Deppade lite igår och fick gnälla lite till sambon. Tycker han bara är ute och har kul med alla andra och han ska hitta på ditten och datten med den och den men JAG då? VI? När ska VI hitta på ngt??? Kännde mig åsidosatt och ensammen, blä. Han fick sig iaf en tankeställare och nu får vi se om vi kan göra ngt... Men kan ju inte bara städa hemma liksom!!! Börjar bli ganska så utmattad av att sova dåligt så det hjälpte ju inte till liksom...

Igår såg jag iaf en liiiiten miiiinidel av slemproppen igen, spännande! Kom igen plutten, uuuuut!!! Jaja, det är massor med veckor kvar...men jag har min egen tro på att efter nästa helg så...varför jag nu tror det just, ingen aning...bara känns så!   

• Polarlantis
    Butterflie skrev 2012-05-18 10:16:57 följande:
    Precis så känner jag med, efter helgen förmodligen nästa helg tror ja bebis vill titta ut.

HOPPAS vi har rätt Skrattande
  • Polarlantis

Lite mysitisk mensvärk som börjar komma och gå här...intressant...kom igen kroppen, JOBBA PÅ!!!

• Polarlantis

Jag bakar banankaka, kan det vara ett tips?  
    Jag har ju 33 dagar kvar å andra sidan, ska jobba två veckor till. Men är sååå trött nu, sover så illa. Idag har det iaf börjat hända lite intressanta saker iom molvärken, den är ny.
    Bland det tristaste nu tycker jag är att man inte kan göra så mycket...inte skjuta med sambo och pappa, inte gå långa turer med vovvarna, inte åka bil så långt...ja, allt är liksom begränsat. Sambon är ute och gör ditten och datten med halva världen och här sitter jag och känner mig lite övergiven...suck! ÄVEN om han också är och gör sådant som hjälper miin pappa med olika saker så känner man sig av banan liksom...fler som känner så här? Skulle önska att sambon kom och sa att du idag åker vi och äter middag eller ppå utflykt eller ngt....men han är ju så upptagen med sitt så det lär nog inte hända...hormoner? jag? näää...   

• Polarlantis

Ja lite galen blir man väl så här på sluttampen Flört

Har ställt in skötbordet i badrummet...ska bli. intressant att höra vad sambon säger... riktigt kul! 

• Polarlantis

Inget kul att berätta här heller...har bara så sjukt ont på nätterna så jag inte kan sova Rynkar på näsan Börjar bli härligt gråblek i nyllet med svarta ringar udner ögonen...tur jag bara jobbar denna och nästa vecka! Kan inte skilja ut vad det är som gör ont på nätterna men det är bara en pina och så när man väl får sova lite vaknar man sjöblöt. Jag är INTE glad för att det blivit så varmt, bara slitsamt. Gnäll gnäll...

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?