Ann Lis skrev 2012-05-15 09:54:05 följande:
Polarlantis: välkommen hit! :) Visst vore det lagom om bebis kom när den är "klar" behöver inte vara i magen en dag extra haha!!
Du sa att proppen gick redan i v31, hur kom det sig att den gick, förvärkar , molvärk eller bara kom den av sig själv? Var den blodblandad då eller var det "bara" slemm?
Hade lite mensvärk och n'är jag gick på toa var det bara fullt med gult gegg...som sorbé typ (urk!). Dagen efter så fick jag se lite mer klumpar men efter det inget... Vet inte vad som hände men den kan ju gå i omgångar och återbildas men var lite nervös där ett tag... NU får den gärna gå om den önskar, inte lika krisartat!
Kia82: heja heja heja! Tur att det är gott med annanas
Butterflie: håller tummen! Jag hade aldrig klarat av att stå nu! har problem bara jag ställer mig för att gå till skrivaren eller ngt (kontorsjobb). Får ett väldigt tryck så fort jag ställer mig upp och det gör ONT!
En fråga till er: igår känndes det så skumt... skulle gå till bilen för att åka hemmåt och varje steg känndes innuti...alltså som om huvudet på barnet låg och skavde mot bäckenbenet...typ...eller ngt...ONT gjorde det iaf. Sedan gick det över. Någon mer som kännt så?