• juli 09

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Hej ! Får man hänga med här ? Jag väntar mitt andra barn Bf 6 juni .. Har en son som blir 3 år i juli : ) vi vet inte vad det är för kön på bebis : ) Jag jobbade min sista dag i torsdags .. Men ska nu vara hemma och hoppas att den lilla ( runt 4 kg igen ! Sa min bm och log sist) vill komma ut .. Gärna i natt ; ) Hade en hel natt med värkar trodde jag för 1/2 v sen avbokade alla kunder, Adrenalinet han komma igång ordentligt ..förra fl startade precis så på kvällen och jag hade aldrig hört att kroppen kunde luras så .. Är ganska så lugn inför fl tänker ta det som det kommer .. Jag tappade kontrollen totalt på sluten under förra fl, så det är väl mitt fokus att det inte ska bli så igen .. Min sambo berättade att jag försökte stoppa in lustgasmasken i munnen, och hade då sönder mjukdelen så dem fick byta ut den ; ) whopsie !

• juli 09

Hej alla !! När jag vaknade nu kände jag som när man får mens .. Fick skynda till muggen .. En hel del slem .. Det fortsatte komma när jag flyttade mig i soffan reste på mig osv .. Har nu lite värkar som inte är onda än men ...den som lever får se : ) Ska lämna sonen på förskolan snart och skulle ha min första ensamma lugna dag .. Ja jag klagar inte ! Gubben sa härom dagen att jag får 500 spänn om den inte kommer den 6 ! Smutt ; )

• juli 09

Har ringt fl nu och talat om att jag tror att det är på g nu .. Mycket blodblandat slem och oregelbundna värkar mellan 7-13 min ibland riktigt kraftiga! Gubben får jobba lite till, skönt att vara ensam en stund : ) Butterflie- ni får kanske förvarna henne om hur det kan bli men vänta in i det sista med ett beslut .. Ingen i klassen hon kan följa med hem ?

• juli 09

Tack alla !!! Är fortf hemma .. Min mamma och hennes kompis kommer snart för att hämta packning till sonen .. Sen hämtar dom på fsk : ) Dom sa på SÖS när jag ringde in att när man ska föda sitt 2 barn behöver man inte vänta hemma lika länge som med första : ) Så 3 v på 10 gäller inte ! Bra att veta Kanske ska ringa hem gubben .. Hoppas att det sätter igång för er andra snart !!!

• juli 09

Hej ! 06.54 5/6 kom våran lilla liv !! Hade då haft värkar sen kl 08.00 mån .vattnet gick 15 då ringde jag hem gubben från jobbet .. Vi åkte in ca 18 blev hemskickade vid 21.30 öppen 2cm och med värkar v 8 min! Fick en lapp där det stod ett nr som jag skulle ringa dagen efter vid kl 12 för att få en tid för igångsättning pga Att hon undersökt mig när vattnet hade gått ... Kändes sådär : ( Kom in igen 00 .04 var då öppen 5 cm och hade värkar som inte gick att hantera längre ..fick lustgas : ) 01.40 öppen 7 cm 03.00 öppen 8-9cm lustgasen är nu på Max ; ) 03.15 får eda !barnmorskan tyckte det ! Tack underbara Marianne .. Det hade inte funkat annars .. 04.15 öppen 9-10 cm känner bara trycket , är mycket nöjd !! 05.30 får värkstimulerande dropp 06.00 öppen 10cm 06.20 krystar 06.40 får lägga mig på sidan och krysta med benet i stöd 06.50 huvudet skymtas, får lägga mig på rygg igen 06.54 lilla liv kommer ut i framstupa kronbjudning Lyckan är total och vi som trodde båda två att det skulle bli en liten kille ! Ligger kvar på bb, men åker hem idag till min son

• juli 09

Oj vad stökigt det blev med texten .. Jo en rolig grej ! Frågade min sambo vad det var för skitkanal på radion ? Låter som någon har spelat in gamla 90 tals hits .. Slängde ur mig att det är nog något jävla miffo som jobbar på kanalen.. Sen kom skrattet !! Det var lillans hjärtljud som lät som techno musik så alla lugna favoriter blev lite 90 tal ; ) I LOVE LUSTGAS !

• juli 09

Tack alla !! Det är tydligen riktigt fullt på bb nu!!! I natt fick 2 st förlösas i samma sal på SÖS : ( jag fick efter utskivningen rensa rummet och vänta i fikarummet På min sambo och son .. Då det var kö på min säng ! Delade rum med en som tog emot besök från kl 14- 22.30 igår, konstant ! Besökstiden var till 19.00 ... morr !!! Lycka till alla !!

• juli 09

Grattis !! Till er som äntligen fått och hejja er som är på G ; ) kikar fortfarande in med spänning ! Kram

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?