Inlägg från: dontworrybehappy |Visa alla inlägg
  • dontworrybehappy

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Hej får jag också vara med här?
    BF 15juni. Tredje barnet och döttrarna är 4

• dontworrybehappy

Hoppar på tåget!
    BF 15Juni och bebben ska helst stanna kvar tills dess då styvmor fyller 3Juni och äldsta dottern fyller 8Juni så dom helgerna är upp bokade och nu i helgen är alldeles för tidigt känner jag! I dag är jag i v.37+4..

Inga konstiga känningar här ännu. Hoppas att man får njuta av att vara höggravid ett tag nu och slipper jobbiga krämpor :)

• dontworrybehappy

Jag väntar tredje med BF den 15/6.
    Hur har det varit för Er vid den tredje förlossningen, kom bebben tidigare eller senare än BF och hur va dom två första förlossningarna? 17dagar kvar till BF för oss men inga tecken på att något är på g..
    1:à dottern är född 10dagar tidigare och 2:à dottern är född 3dagar innan BF :)

• dontworrybehappy

Grattis Cherish!
    Jag håller tummar och tår för dig Butterflie!!

Va kul att det börjar hetta till här inne nu :D
    Jag går in och läser spänt varje dag!!!

Snälla små bebisar kom ut nu så att jag har sällskap i "skatter födda i Juni 2012" tråden, jag vill snacka bebis med era mammor

• dontworrybehappy

Butterflye: jag har haft början till mjölkstockning men har som tur är alltid lyckats häva det i första skedet när det "knöt" sig i brösten. Då hade jag som du beskriver; yrsel, jätte ömma svullna och stenhårda bröst. Doc ingen feber och magont.

Hoppas att det går över för dig snart!!

• dontworrybehappy

Noel är i 20dagar och jag blöder fortf. Hoppas det går över när du får i dig järnet :)
    Jag tolkade "ont i tutten" som att dom kanske va som när mjölken rinner till. Fel av mig. Sorry

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?