• SaJoH

Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?

Hej! Har precis gått in i tredje trimestern! TÄnkte fråga med er om vattniga flytningar - är det någon som upplevt ökade flytningar nu? Det ser ut som flytningar typ men de är väldigt vattniga! Någon som haft samma eller någon som trott att det var flytningar när det i själva verket var fostervatten? Hur skiljer man de två från varandra?

• SaJoH

Är det någon annan som känner sig ledsen hela tiden? Mitt humör har förändrats de senaste tre veckorna (är i vecka 31 nu).... Känner mig oduglig och jättekänslig, och orkar inte med andra eller mig själv. Hur länge ska det vara såhär? Går det över innan förlossningen? Allt känns verkligen såååå jobbigt psykiskt just nu.... :(

• SaJoH
    Butterflie skrev 2012-04-11 13:30:49 följande:
    Till och från, kan få rejäla utbrott över skit å inget å sen lipa i 15min efter =(
    Vakna härom natten av att ja böla så det lät..
    är i v33 idag å tycker det har lugnat ner sig massor med dessa knepiga humörsvängningar..

Hoppas verkligen att det lugnar ner sig! Vet verkligen inte vad jag ska göra av mig själv.... buhuhuu =(

Har ni förresten redan börjat packa förlossningsväskan? Ska man göra det såhär tidigt? Det är ju ändå trots allt 10 veckor kvar....  
  • SaJoH

Kommentarer efterlyses:

Jag är i vecka 31, vi ska renovera toaletten till helgen. Min mans föräldrar ska hjälpa till. Känner att jag varken har tid eller lust att leka "värdinna" med mat och ståhej. Jag jobbar väldigt mycket och har knappt varit hemma en kväll den här veckan, huset ser ut som ett bombnedslag och jag kommer hem först sent ikväll, de kommer imorgon på morgonen.

Fråga: Ska man behöva känna sig dålig för att man inte städar, fixar, donar och lagar mat (hos oss gör vi allt det där tillsammans, vi är nog ett extremt jämställt par, vilket hans föräldrar förundrar sig över) för att de kommer på besök? Visserligen för att renovera, så det kommer vara stökigt ändå. Men jag bara orkar inte stressa för detta!

Svar på tråden Någon mer med BF i Juni som vill följas åt de sista månaderna?