Inlägg från: FeliciaB |Visa alla inlägg
  • FeliciaB

Dermaroller information från en som vet

Du har ju rätt - men fortfarande inte. Jag menar, jag har rollat i en månad med en av dessa billiga rollers, och vilka resultat jag har!

Nej tyvärr, känns mest som att du vill göra reklam för dig själv och är frustrerad över att det finns billigare. Men givetvis ska man vara försiktig och inte ha en 1.5:a i ansiktet.

Det går bra att använda hemma och vi är många som är glada för våra resultat och gärna delar med oss.  

• FeliciaB

Dermaroller är jättebra, OM man gör rätt. Det är iaf min erfarenhet, för jag är supernöjd. 

Jag beställde den där från softbeauty.se för 379 kr inkl. frakt och har nu rollat i två veckor. Jag rengör den noga efter varje användning och det är superviktigt, trots allt nålar man utsätter sin kropp för.

Visst, mina ärr kommer nog aldrig försvinna men de ser blekta ut och har blivit mindre så det är garanterat värt priset och tiden jag lagt ner. Tycker alla borde ge det en chans, man ska inte va så skeptisk, utan ha tålamod och pröva så kommer du definitivt inte ångra dig. 

Och för att återkoppla till dessa som varnar om detta; det kanske ligger något i det, men klart de är bittra att de förlorar pengar och kunder. Dermaroller har ju verkligen exploderat och varenda tjej jag känner använder det numera, klart de förlorar pengar.

Nåja, länge leve dermarollers! 

Svar på tråden Dermaroller information från en som vet