Inlägg från: pluvdo |Visa alla inlägg
  • pluvdo

STV barnkanal, opassande program! Vad har hänt?

LadyLi skrev 2012-03-20 20:02:06 följande:
    Håller med dig.. finns mycket dåligt..

Minns att det var något jag såg där en tonåring var trött på sina barnleksaker..och då fick hon dessa nersmälta och omgjorda till en docka som såg precis ut som henne själv..fast sovande..

Denna docka skulle hon ha till att lura sina föräldrar med.. när hon smet ut med vänner och så,,

Vad är det för jävla tips att ge till en tonåring..?..Tyckte det var helt sjukt..

Sen vampyrprogram..håller med..

Haha. Tips? Ingen lär ju ha möjligheten till att göra en dockkopia av sig själv ändå.
  • pluvdo
    LadyLi skrev 2012-03-20 20:15:49 följande:
    Nä,men att tipsa en tonåring om att smita ut och lura sina föräldrar är väl inte så smart..eller?
    För det hade ju inte tonåringarna kommit på själva.

En av mina favoritserier när jag var liten var Ebba och Didrik. Didrik skall föreställa tolv eller tretton år. Vid ett tillfälle vill han inte träna på sin pianoläxa utan han vill ut och leta efter den 25-nånting-åriga kvinnan han är kär i. Så han sätter på ett band med inspelat pianospel (som förresten kvinnan han är kär i spelat in så han skall kunna öva till det) och låser sin dörr så att hans föräldrar skall tro att han övar och inte vill bli störd. Sedan hoppar han ut genom fönstret och springer hemifrån.

Är det också fyfy-program då?
  • pluvdo
    love you skrev 2012-03-20 21:57:29 följande:
    gillar också hjärnkontoret men varför ha med bästa krocken? kasta in saker i väggen liksom...
    De visar sådant som barn tycker är skoj.
Svar på tråden STV barnkanal, opassande program! Vad har hänt?