• Anonym

killsex

jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?

• Svar på tråden killsex
  • Anonym

håller med, när man väl kommit så svalnar intresset. någon som vill skriva privat?

• Exodus
    Anonym skrev 2012-03-20 09:27:13 följande:
    håller med, när man väl kommit så svalnar intresset. någon som vill skriva privat?
    Visst inboxa bara.
  • Mangift
    Anonym skrev 2012-03-20 09:27:13 följande:
    Inboxa mig med..
  • Anonym
    Exodus skrev 2012-03-21 13:58:03 följande:
    Ingen som är sugen på en avsugning avrunkning

jag är på, vart bor du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-19 15:47:52 följande:

jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?

Stockholm någon?
  • Anonym (Vill också)

Malmö-Lund-trakten någon?

• Anonym (Vill också)

Jag är hetero, älskar kvinnor och tänder på dem både fysiskt och mentalt. Killar har jag aldrig varit kär i eller tänt på.

Däremot fantiserar jag ofta om killsex, och då handlar det bara om att jag suger en fin kuk och låter den spruta i min mun, eller att jag blir påsatt och sprutad i. Ingenting annat, bara detta.

Kanske är det fel att kalla mig hetero. Är jag bi? För mig spelar det ingen roll egentligen. Emotionellt hetero men fysiskt bi, kanske?

Jag har testat att suga några gånger under en period när jag umgicks med ett par. De tände på att vi knullade tjejen växelvis men önskade också vissa bisexinslag. Det är absolut inget jag ångrar. Tyvärr flyttade de och vi tappade kontakten. Det var några år sedan och jag tänker fortfarande på dem.

Jag funderar ofta på om jag inte skulle försöka hitta en trevlig och garanterat frisk (som jag själv) kille att ha sex med, men det verkar omöjligt. Eller ännu hellre ett par. Jag är inte intresserad av några anonyma (och riskabla) knull med killar som inte kan presentera sig med mer än "E du kåt kom hit å knula nu mesama"...

Svårt...

• Anonym

Bara så ni vet så är alla ni som "vill testa med en kille" bi/homosexuella. Att fantisera är en sak, att göra verklighet av saken är en annan. Varför måste man prova allt? Om man tex har en underbar sambo och barn, är det värt att förlora det för att få utlopp för en fanatsi? Vet sambon om det så ok men annars sårar man ju den man älskar otroligt mycket. Tro inte att du/ni är hetro om ni tänder på sex med andra killar. Det är inte rätt att göra en sak bara för att man kan.....

Svar på tråden killsex