• Anonym

killsex

jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?

• Svar på tråden killsex
  • Anonym
    Anonym (killkåt) skrev 2012-03-19 16:02:49 följande:

Du är INTE konstig! Människan gillar "förbjudna" saker! Jag blir mycket upphetsad av att se bögporrfilmer, tanken på det gör mig helt grymt kåt! ;) även om jag gillar tjejer, jag tror alla gillar vi olika! :)

skulle du kunna testa med en kille?
  • Anonym
    Anonym (killkåt) skrev 2012-03-19 16:11:43 följande:

Utan problem! Som sakt, brukar gilla det, men efter runket så finns det inget sug efter killar. Men ofta handlar det om njutning, och man behöver inte vara homo bara för att man gillar sex i alla dess former! :)

jag skulle lätt vilja runka ihop med dig ;)
  • Anonym

håller med, när man väl kommit så svalnar intresset. någon som vill skriva privat?

• Anonym
    Exodus skrev 2012-03-21 13:58:03 följande:
    Ingen som är sugen på en avsugning avrunkning

jag är på, vart bor du?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-19 15:47:52 följande:

jag har en underbar sambo som jag älskar. men det senaste har jag blivit mer och mer nyfiken på killsex. är jag konstig? någon som upplever likadant?

Stockholm någon?
  • Anonym

Bara så ni vet så är alla ni som "vill testa med en kille" bi/homosexuella. Att fantisera är en sak, att göra verklighet av saken är en annan. Varför måste man prova allt? Om man tex har en underbar sambo och barn, är det värt att förlora det för att få utlopp för en fanatsi? Vet sambon om det så ok men annars sårar man ju den man älskar otroligt mycket. Tro inte att du/ni är hetro om ni tänder på sex med andra killar. Det är inte rätt att göra en sak bara för att man kan.....

• Anonym

Är väldigt sugen på att testa lätt killsex men vågar inte prova vill vara öppen mot min sambo,kille har jag redan sett ut ,men ej frågat.

• Anonym
    pontus1992 skrev 2012-11-02 08:21:22 följande:

måste väl säga att jag inte är mycket för varken cyber el telesex och antar att det e nåt sånt du är intresserad av.. jag pillar lite på min sambo om jag e kåt sorry.. har du frågor om killsex så fråga gärna här så får alla svar..
    Va är favoriten hos en kille, va gillar du att göra mest när du blir kåt?
Svar på tråden killsex