Lillstoran, helt ok att fråga Jag har varit gravid naturligt 3 ggr innan jag gjorde IVF. Första gången blev blev ma i v14, men det gick snett först rätt sent så jag hade mkt symptom den gången med. Var yr, ömma bröst och illamående redan innan bim.
De två gånger jag fått barn (vårt första barn omkom i en olycka) har jag mått ännu sämre redan från start. När jag blev gravid på Carlanderska hade jag symptom i några dagar men redan v5 var de nästan borta och jag var därför nästan helt säker på att det skulle sluta med mf, vilket det gjorde i v9.
Men nu ser jag att du frågade om ruvningen och jag kände nog ingen skillnad den första veckan, men andra kände jag mig "svullen" om magen och brösten och hade ilvärk, dessutom hög jämn temp, (högre än vanligt eft äl), men jag trodde då att det var fr progesteronet, för det var första gången jag provade det. De andra två försöken, på CvL som misslyckades, har jag inte känt så mkt. Lite runt dag 7-9, men då har man ju som högst eget progesteron och det är säkert mest förhoppningar.
Kan tillägga att jag aldrig blödit en droppe under mina grav. Första ma fick jag lite bruna flytningar v12, andra mf var det konstaterat innan det kom igång. Långt inlägg från mobilen, hoppas det går att läsa.