Tips om dhea
Vi 4 skrev 2012-09-28 20:23:25 följande:
Susmar, jag säger som Anne, det är nu det ska vända för er Hoppas så på fint ÄP för dig! Cff, tack, jo, jag kommer att fortsätta och håller helt med dig om lyckan för varje ägg som plockas! Germany, tack kära du! Och jag sänder en extra varm kram till dig som funderar mycket nu! mba12, så bra att du får lite behandling! Lillstoran, jag svarar lite på din fråga, men ber tråden om ursäkt för detta sidospår, den som är intresserad av att läsa om DHEA och relaterade ämnen kan skippa resten av detta inlägg Jo, för mig och för flera andra i den tråden så är trådvännerna eg. framförallt ett "komplement" till de vanliga vännerna (IRL). lla vi som är med i tråden verkar ganska sociala och har ett rikt liv IRL. Det som är skönt med trådvännerna är att de "alltid finns där" och att vi har en så varm stöttande gemenskap där man inte dömer varandra utan kan komma med kloka konstruktiva synpunkter på olika dilemman i livet allt från stort till smått. . Man kan alltid få ett varmt ord på vägen om man behöver det. Där är det faktiskt skönt just att man inte har så många beröringspunkter utanför nätet, det blir en störe frihet att skriva ibland. Det fina är också att vi var i samma fas när vi gick med och därför delar många erfarenheter som man inte alltid gör med vänner IRL på samma sätt, tex att man har barn i precis samma ålder och kan dela tankar om sådant. Av dem jag träffat, bor alla på olika ort, så gillar jag dem skarpt, men det är ffa en nätgenemskap utom med en person som jag delar ett gemensamt intresse med och träffar mer nu på senare tid. Det är dock någa stycken i tråden som blivit nära vänner IRL också. Det var några tankar om det.Ursäkta mitt sidospår med det du skriver är intressant. Har själv lärt känna flera vänner via internet som jag umgås mycket privat med. Mina närmaste vänner och de jag umgåtts mest med har jag träffat på ibternet. Den som jag träffar mest är 1 ggr varje alternativt varannan vecka. Vi ses och hörs alltså relativt mycket. Inte "ytliga" bekantskaper som man festar med, utan personer man ringer varje vecka. Men det beror på "personkemin" när man träffas om man fortsätter umgås. Får ändå för mig att det är relativt få när jag tittade in i 40 + tråden som träffas varje vecka och umgås så mycket privat. Kanske är det som du själv skriver, de är ett komplement till de riktiga vännerna som finns där i verkligheten. Annars tror jag på föräldragruppen. Det är en tanke att man ska hamna i en grupp där alla bor i samma område i Stockholm och att man ska ses regelbundet. Genom föräldragruppen fick min kompis ett helt nytt umgänge med likasinnade. Men även där så umgås man inte privat med alla. Ursäkta sidospåret. Återgå till DHEA. Lycka till med ÄP - var det Falun, Linné ?