Tips om dhea
Jo, tyvärr så är jag helt övertygad om att min magkänsla talar sanning....Ruvardag 9 och jag har testat minus även i dag. Forsätter dock med Crinone och lite andra mediciner, men vill helst bara sluta med allt nu och gå vidare igen.
Hur går det för dig? Håller tummar för att du snart är i gång! Kram
Tack det går väl bra för mig, jag håller på och nedreglerar nu och på måndag ska jag ta blodprovet för att se om jag ligger där jag ska eller om jag ska fortsätta lite.
Jag har ju kört långa en gång och korta en gång och det blir långa igen nu eftersom jag svarade bäst på det! Dock sa läkaren att jag skulle fortsätta och äta dhea samtidigt som nedregleringen men det kändes (som du är inne på i inlägg ovan) motsägelsefullt att höja östrogenet samtigit som jag ska sänka det för att bli nedreglerad så jag har faktiskt slutat med det. Hade ätit 3,5 månad när jag slutade. Har ju heller inte haft några större biverkningar eller indikationer på att min kropp behövde detta så det va väl det som gjorde att jag på eget bevåg la av. Känner att som de skrivit i artiklar i USA att det ändå ska ge effekt månader efter att man slutat så göra det säkert något gott att jag ätit det iaf :)
Kram