Tips om dhea
Som sagt, vi kanske ses och pratas vid om ÄD i dessa trådar förr eller senare.
cff- Jag kan mkt väl tänka mig att långa protokollet "skadar" kroppen mer motför korta behandlingen.
Har hört fler som kört långa som säger att det tar längre tid för kroppen att få egen ÄL tex efter att de kört långa.
Det säger sig självt kanske då långa förstätter kroppen i klimakteriet.
Tråkigt med ditt AMH värde, det låg ju så himla bra för ett tag sen....Förstår faktiskt att du vill ta ett nytt värde snart....även om jag själv är livrädd för att ta om detta prov, kanske mest för att till slut få nej hos IVF kliniker.
Min remiss som ligger i en låda här hemma ska jag använda den dagen jag ger upp med egna ägg. Då vill jag verkligen ha svart på vitt hur mitt AMH värde ser ut. Men så länge jag får ut ägg så känns det inte som om det spelar någon roll hur lågt värde jag än har, chans finns alltid så länge äggen vill produceras.
Jag har varit i Paris i 5 dagar och det var såå behövligt!!
Har inte tänkt så mycket alls på detta och leverfläckar alls.
Denna gången fick jag tidig mens och idag (andra dagen) så sa det plump när jag reste mig upp och jag fick springa på toa. Jag har blött igenom allt!! Och 3 stora "blodblåsor" kom ut.
Någon som har råkat ut för samma sak??
Jag har ju 2 MF bakom mig och jag skulle jämföra med dem. Men enligt läkare kan jag ju inte bli gravid på naturlig väg...