Oj! Det händer så mycket när man inte läser på bara en dag!
Kattflickan! Vad spännande att du kommer föda snart! Såklart hade du ju sluppit ha Hepatos och bli igångsatt men snart är bebisen här!
Älva - jag tänker på dig och hoppas du kan få provsvaren snabbare! Med största sannolikhet borde det ju vara lugnt. Jag har ofta tänkt att de blödningar som många beskriver i tidig graviditet inte rimligtvis alltid kan komma bara från livmodertappen, med tanke på att en del blöder hela klumpar - men sen ändå har en helt normal graviditet! Det verkar vara väldigt vanligt.
Cff - tänker på dig också och hoppas du kan hålla ut några dagr till till TD fast du känner att du behöver vara realist. Håller med om att även ett svagt streck på testet måste kännas som att något faktiskt händer, även om det skulle ha avstannat. Om inte annat antar jag att du börjar fundera på Aten..?
Pippi - jag vet inte om du läser ännu men jag sänder varma tanker till dig. Och önskar dig all lycka till med ÄD. Det är bra att läsa om alla olika faser vi går igenom, ifall det en dag skulle bli så att man går över till ÄD. Då kanske tanken inte känns så främmande.
Nu åker jag på solsemester en vecka och tar nya tag i nästa cykel. Ska även unna mig att bada och snorkla, vilket jag inte vågar alltför nära inpå FET. Jag har minkat mitt Dhea-intag till 25 mg eftersom jag var rädd att den hade stört min cykel. Visst är det bra med tjock slemhinna vid implantation men inte på cd 3 efter kraftiga blödningar.