Tips om dhea
Tack för info om äggledarspolning. Jag har en tid till gyn och kommer försöka få dem kollade. Som sagt man vill ju gärna veta om man kämpar i onödan:)
Tar Apiforce också fram till ÄL. Kommer att byta mina 7-keto till micronisedad dhea när beställningen kommer och har börjat med L-arginin för ökat blodflöde (finns många i en annan tråd som har kombinerat dessa) Hoppas naturligtvis på guldägget och kommer väl kämpa i något halvår till, sen får jag nog fundera på ÄD.
Kram alla!
Men jag skulle inte bli förvånad om de föreslår HSS, men nu vet du i allafall att det finns dessa två möjligheter.
Vissa vill ju inte utsätta sig för röntgenstrålar heller. Men för mig så känns en HSG röntgen bra att få gjort.
Inte tusan är det någon mening att harva på om det är något som är alldeles på tok med äggledarna.....bättre att få veta då än att bara bli besviken varje månad när mensen kommer....
Perfekt kombination tror jag av DHEA och L-arginin. Dock kör jag bara på DHEA och så lite vanliga vitamintillskott och lite qigong övningar som också ska ge ökat blodflöde. Allt som kanske är bra är värt att prova