Tips om dhea
Tack för svar.
Jag är inte yr i dag, kanske det va nått annat!!? va från morgonen och fram till lite efter lunch.
Annars har jag märkt att jag har fått en lite huvudvärk.. inte så mycket att jag behöver ta en tablett men att det känns lite i huvdet iaf, ja svårt att förklara, lite simmande huvudvärk kanske jag ska säga men inte så pass att det riktigt gör ont
Jag började med 50 mg i måndags, hade kört en vecka med 25 innan dess. Tror inte jag behöver trappa ner pga av detta iaf, får väl se vad som händer om en vecka eller två...
Hoppas din mens inte kommer, även om du själv inte tror det
Kanske huvudvärken kan ha att göra med DHEA. Men du ska se att du kommer att vara biverkningsfri. Vi äter dessutom bara 50 mg. Man kan faktiskt inta ända upp till 100 mg (något jag inte tänker göra), så våran dos är en ganska låg dos faktiskt.
Jag misstänker att mensen är på väg snart....min magkänsla säger mig det, tyvärr....
Hej Linköping - Du är så välkommen hit .
Jag tycker att fler ska tordas fråga sina läkare om att få DHEA utskrivet ändå. Att fråga kostar inget och får ni nej så är det nog ingen fara ändå att beställa från nätet. Så många andra har gjort det och faktiskt blivit gravida. Så jag tror inte det är skit i de pillerburkarna utan helt ok att inta liksom de man får på recept. Men vill man vara alldeles säker så är såklart recept något att sträva efter att få.
Jag ser klart och tydligt många fördelar med att använda DHEA. Det är som om att min kropp har väckts till liv igen med ökat ÄL sekret, tydliga ÄL-känningar, lite acne i samband med mens (något jag tolkar som mkt positivt då jag har haft alltför fin hy vid mens de sista åren då mitt ÄL sekret också nästan puts väck försvann) Nu har då allt detta kommit tillbaka igen och jag är så glad för det.
Jag är helt övertygad att om några år (förhoppningsvis tidigare) så kommer Svenska läkare att skriva ut DHEA som en rutingrej vid infertilitet. Falun verkar helt klart vara första kliniken i Sverige som vill låta sina patienter få försöka med detta preparat och utan att vi behöver tjata oss till det. Många läkare verkar ju knappt veta vad DHEA kan vara bra för, som det verkar när man läser om andra här i trådar som har tagit upp detta med sina läkare.