• Cice

Tips om dhea

Jag har tagit DHEA   5 och 1/2 mån...

Jag  vaknade kl.03.00 o sedan jag kunde inte längre sova.. Det var hemskt...  Jag blev trött runt kl.06.00...

Jag har slutat med DHEA i snart i 2 mån... Jag sover mkt bra nu, men jag har fått väldigt mkt finnar ( det är inte alls rolig ), och jag har mkt sex lust  .....

Ngt konstig har hänt med mig de senaste dagar, jag har haft positiv  ÄL test den från 10- 15 . Den 16 och 17/ 11 var ÄL test negativ.   Jag började har ÄL känningar den  18 / igen, men jag brydde mig inte... Den 19 nov, jag fick riktiga ÄL känningar och  jag fick positiv på ÄL test sedan dess... Och för värje dag blir  ÄL test starkare..

Har det hänt till er ?   Jag knaske har blivit galen, eller det är fel på ÄL test... 

• Cice

Tack tack för alla förslag....

Bleeeeeeé.
    Jag tog  g-test... Den visa en konstig  svag svag  linje test  igår.. Medan idag visade nästan ingenting.
    Det som jag tycker att det är konstig är att  ÄL-  test visas en stark positiv..
    Vad ska man göra då ?

Jag kanske borde börja att äta de medicin  som Dr.D medicin rekommendera. Jag  har tagit lite lugn på sistonde och jag har inte ätit ngn medicin...

Jag väntar till Bim  nu. Jag har ingen lust att testa mig igen..

Jag önskar en bra helg till Er...     

• Cice

Hej..{#emotions_dlg.flower}.

Jag håller med dig Germany.... Jag  har lätt att bli gravid när jag bryr mig inte om ngt, när  jag trännar mm.
    Men om jag följer alla  regler,precis som du beskrev ovan, då fungerar inte min kropp som den ska..Förvånad

Jag har precis börjat att tränna igen, usch vad jag har saknat   normal liv, mina 10 kg måste bort...Skål.

• Cice

Hej alla!

Jag ville bara önska er alla GOD JUL!!Tomte Är inte den som skriver ofta men läser mycket och kämpar lika mycket som ni andra.....

Varma hälsningar  {#emotions_dlg.flower} 

• Cice

Vi 4

GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
    Jag håller tummarna  <3 <3

Stor kram    

• Cice

Vi 4,
    Det är viktig att du tänk positiv, som du kan attrahera positiva energi till dig .....
    Jag har em kompis på en annan tråd, som hade en svag streck på  test under ca 2 veckor , hon är gravid i 4 mån och allting är fin. 
    ..
    Jag hoppas att allt kmr att ordna sig.

• Cice

Vill lämna lite hopp till er som börjar med DHEA  nu.

Jag  använde DHEA  i ca 5 och 1/2 månader, och jag  hade upphåll med  DHEA i ca 3 månader.  

Jag  har börjat med DHEA igen i Dec 2012,  i samband med IVF ,  och det tog sig, otroligt jag har  Plus  Hjärta...

Jag undrar hur länge som man bör använda DHEA när man är gravid Obestämd ?

Jag hoppas att det går hela, eftersom att jag har lätt för MF.....

Lycka till allesammans !

Stor kram{#emotions_dlg.flower}

• Cice
    Kattflickan skrev 2013-01-26 11:37:26 följande:
    Grattis Cice!!!! Cff hänvisade till en studie som sa att färre fick missfall efter dela intag. Hoppas det går vägen för dig!

Tack tack Kattflickan...

I detta studie, skrev de  om hur länge man fick använda DHEA ? Jag har läste att man ska sluta med DHEA vid en Plus . Min läkare  annorlunda.

Hur går det för dig ?   Hur länge har du kvar ?

• Cice

Tack tack för att gratulationer.

MissBoring, jag hade ET  i  vecka 2 i januari.  

Tuvalina, det var gn IVF. Ja, jag  tar Fragmin o jag äter trombyl,prednisolon, Vitamin D o E, Omega3, Epa glandin och efamol , mm.

Älva, lycka till med ÄP .         

• Cice
    MissBoring skrev 2013-01-26 12:08:30 följande:
    Cice, stort grattis. Allt jag har läst är att sluta vid plus.
    Jag måste förträngt du gjort ivf nu =\ hur långt har du kommit?

MissBoring,

Nej du har inte förträngt ngt, jag har bestämt för ett tag sedan, för  att inte skriva ngt om mina behandlingar på FL .

Det känns bättre så...  

Hur går det för dig ?   Tack för du har hjälpte mig på FF. Det var mkt snällt av dig   {#emotions_dlg.flower}.

Svar på tråden Tips om dhea