• Tuvalina

Tips om dhea

Tack Germany för din input! Ja jag har ju bara ätit 50 mg nu hela tiden så jag fortsätter nog med det trots nedregleringen. Ett tag så trodde jag att DHEA skulle bromsa nedregleringen men det gör den inte då det jobbar ju på ett annat håll i kroppen så att säga.

• Tuvalina

Viki, bara lugn. Det kommer i en sån förpackning så det ska kunna gå genom tullen. De kan inte luras. Hur skulle det se ut? De skulle bli ökända över hela världen. Många har köpt därifrån och dessutom blivit gravida!! Det är the real thing!

• Tuvalina

Cff, Önskar dig lycka till med dina embryon!!

Vi4 och Älva, vilken oro att bära på. Får ni göra UL snart då och kolla upp? Låter jättesvårt att hantera!
    Jag förstår dig Vi4 att inte orka gå igenom detta en gång till. Jag verkligen föreställa mig all ångest som blir!

Mba, beklagar att det blev minus. Det hörs på dig att du inte hade räknat med det. Vad händer då härnäst?

Idag är Tusses 2:a födelsedag. Han skulle ha blivit 2 år idag vår älskade älskade son.
    Jag sitter här och gråter en skvätt och minns tillbaka den dagen den 19 april för två år sedan när jag fick hålla honom i min famn. Det var stort. Nu hoppas vi att ÄD ska ge oss ett levande barn, men det kan bli en lång väg att gå och jag vet inte heller hur länge jag orkar. Men jag är envis och ger inte upp i första taget.

Kram till er alla kämpare!!

• Tuvalina
    Vi 4 skrev 2013-04-19 13:15:58 följande:
    Älva, jag funderar lite på det där att det verkar vara mer molvärk i samband med blödningarna, innan har jag tänkt att jag uppmärksammar det mer eftersom jag är mer orolig. Men nu funderar jag på om det kan vara när livmodern växer lite mer, den växer väl i språng, och att set då retar något vad det nu kan vara, tappen eller så så att det blöder pga det?
    Nu tycker jag att jag har mer molvärk och är så orolig att jag knappt står ut, funderar nästan på att åka upp till akuten. Men drar mig samtidigt för det. Jag är ensam med min 4-åring några v och vill inte behöva åka in med honom med mig, eller att han ska se mig om jag får mer ont. Nu är han ju på dagis så det vore bättre att kolla nu. Men det har inte kommit färskt blod och bara lite till mörkt... Svårt läge.
    Vi4, det är orimligt att behöva vara så där orolig. Det finns en anledning till din oro då ska man kolla upp det! Åk in nu och kolla upp det, du kommer tacka dig själv sen för att du gjorde det. Bättre att göra det nu på dagen när det finns bra med personal med än att vänta till helgen!
  • Tuvalina

Ska till Eva på tisdag. Har hört blandade omdömen om henne. Men eftersom jag ska dit och mäta min slemhinna så struntar jag i hur hon är i sitt bemötande!

Mba, då blir det behandling snart!!

Vi4, hur har du gjort?

Svar på tråden Tips om dhea