germany skrev 2013-01-05 16:03:14 följande:
Ne och åter nej. Med skapande av tonårssajt och tonårsfasoner / tonårsinlägg så syftade jag enbart på en enda person och det är alltså Lillstorans jargong som jag mer och mer börjar tro är ett troll som sitter och skrattar gott när hon får pika någon och att vi svarar på hennes inlägg ger väl bara mer näring skulle jag tro. För ingen "vanlig" människa som ska snart ska föda sitter väl och skriver negativa inläggi sådana här forum om planerar barn? Ingen vänligt sinnad och normal människa kan väl vara så illful mot sina medsystrar.....
Sedan det senaste inlägget till mba 12. Hur kan man ens skriva så och mäta ett rikt liv i pengar & lyx? Jag tror det finns många med riktigt god ekonomi som inte alls är lyckliga, likaså som det finns de som lever knapert men som ändå får vara friska och har ett rikt liv på kärlek och vänner.
Fattar inte att jag ens bryr mig om att bry mig i Lillstorans inlägg. Detta var det sista jag kommenterar om denna människa. Energi måste jag spara till bättre saker, känns det som.
Kära du och alla andra här med förnuftet i behåll
Vi spar vår energi nu och fortsätter bygga upp tråden här med värme, kunskap och stöd!
Tack Cff för din studie som du visade, jag tror jag har läst den tidigare. Försökte gå in på den via min webbläsare här på jobbet men det fungerade inte nu tyvärr.
Jag äter ju bara 25 mg per dag eftersom jag tappade så mycket ´hår när jag åt 75 mg/dag. Hoppas att det kan ge någon effekt ändå... Jag har i alla falla haft fin ägglossning denna månad med hjälp av pergotime och kanske DHEA med...vem vet!
Min temp har gått upp på dag åtta efter ÄL. På dag nio, idag gick den upp ytterligare...så det är något som händer med kroppen. Kan progesterontabletterna göra att tempen går upp? Eller kan det rentav vara stressen jag känner... är orolig på nätterna.
Tyvärr är jag ganska låg för tillfället (läs deprimerad). Ska försöka hitta tillbaka till de verktyg jag haft tidigare och skapa meningsfullhet i livet igen. Jag har förmåga till det, det vet jag.