• MissBoring

Tips om dhea

Vi 4 skrev 2013-01-31 18:48:35 följande:
    MsB, känns så där, orkar inte riktigt tänka på det. Känns som att månaderna gått i onödan och dessutom att förutsättningarna blivit sämre då vi båda varit sjuka. Tänker särskilt på makens simmare som fått utstå hög feber i flera dagar Missade lite på hemmaförsöken nu med, vi var för sjuka och orkade inte hela vägen in i mål. Hur känns det för dig? Orkar du vänta med testning? Håller mina tummar hårt!
    Åh vad tråkigt ni blivit sjuka uppepå allt Rynkar på näsan då förstår jag verkligen det känns än tyngre. Hoppas det vänder för er nu och att det blir lite lättare framöver.
    Vad gullig du är som håller hårt Solig Det känns som det går bra med att vänta och testa. Idag sa han att om jag verkligen vill så får jag testa tidigare, men just nu så håller sig testdjävulen borta och jag känner mig ganska lugn så då väntar jag! Men ingen vet hur det känns imorgon Skrattande  
  • MissBoring

hej på er toppen pinglor som hejjar på oss!!
    Jag håller emot, men idag är det mycket ångest. Hopp och förtvivlan omger varandra i en rasande tango Skrattande
    Det är inget som är för eller emot på nått speciellt sätt utan bara känslorna som rusar. Återkommer!

Susmar, kram här med!

• MissBoring

Älva, hur har det gått idag? Tänkt mycket på dig! Hoppas du är på väg hem som ruvare nu!!

Måste dock dementera en sak. En god vän till mig har upplyst mig om att jag haft fel gällande överstimuleringen. Det är när man gjort äp och et och DÅ får ÖS symtom som det oftast slutar i en graviditet. Hade det varit "gynnsamt" hela tiden så hade väl läkarna försökt att framkalla detta oftare..

• MissBoring

Allltså, det ger inget sämre utgångsläe utan precis som alla oss andra

• MissBoring

Grattis Älva till ruvare! Toppen med ett par till frysen också

Bra du kolla med läkaren också. Inga frågetecken kvar! Hoppas du nu får igång magen så du snart mår bättre och kan njuta av ruvningen!!

• MissBoring

Vi4, det tyckte vi med men idag tog vi testet och det va tokblankt. Vi kan inte riktigt fatta att det är sant. Det har känts så bra men...

Tack alla för pepp och stöd. Synd att det inte räckte hela vägen.

• MissBoring

Rd 15 test dag imorgon egentligen men det spelar ingen roll när det inte finns tillstymmelse till streck. Tyvärr händer ju inte under över en natt!

Vi får hoppas på dig istället!!

• MissBoring
    Älva1973 skrev 2013-02-03 10:51:23 följande:
    Vad tänker du nu? Hur planerar ni nästa försök? Jag antar att ni planerar fler steg om inte det man är på lyckas. Så gör då jag i alla fall. Men sedan kan ju planen förändras allt eftersom tiden går.

Jag har svårt tro att jag ska lyckas, för jag har då aldrig tur i något. Vinner aldrig på lottdragningar eller spel, men tur i kärlek har jag då haft Flört 
    Vi kommer avsluta vår IVF resa här, det blir inga fler försök. 
    Jag orkar tyvärr inte gå in närmare på varför vi tagit det här försöket men tiden går och resan för oss är slut nu.

Jag har också haft tur med kärleken, jag fick vänta på den riktiga men den kom och det med stormsteg. Jag är så tacksam för min sambo att det finns inga gränser Hjärta   
  • MissBoring
    germany skrev 2013-02-03 11:17:46 följande:
    Fina Miss B Hjärta.....Så himla tråkigt att gå in och läsa det du skrivit....Finner inga ord Gråter
    Varför varför varför ska det vara så himla svårt (som Vi 4 skriver).....Det undrar jag också Rynkar på näsan.
    Det finns ingen rättivsa i det här och jag är så ledsen för er skull och att ni också har kommit till resans slut.
    Tänker på er och om vi här i tråden kan vara till någon tröst så finns vi här för dig.
    Styrkekramar till dig & mannen Hjärta

Tack Hjärta
  • MissBoring
    cff skrev 2013-02-03 11:30:02 följande:

miss boring - jag är så himla ledsen för er skull. Både för att det inte gick vägen denna gång och för att er resa nu tar slut utan att ni har nått målet. Sorgen tror jag vi alla bearbetar kontinuerligt, men jag förstår om den känns överväldigande nu. Skönt att ni är två som kan trösta varandra, Vi finns här för dig när du behöver oss Hjärta.

cff överväldigande va helt rätt ord Gråter Hjärta
Svar på tråden Tips om dhea