Lillstoran skrev 2012-10-22 15:36:30 följande:
Det var Falun du gick.
Varför vill de köra korta protokollet? Blir det Gonal - f eller Menopur? Vad är planen om inte detta går, kommer du att fortsätta med ytterligare försök?
De verkar vara duktiga i Falun. Har bara hört positivt om dem. Deras långtidsodling.
Ja, jag går i Falun. Korta eller långa protokollet?....Jag har provat båda två tidigare och för min del så har det varit hugget som stucket.
På din fråga om vad jag har för plan om detta inte lyckas så kan jag helt enkelt inte börja tänka så precis när jag ska till att sätta igång med min behandling!!!
Så, en sak i taget och just nu så är det såklart min stora förhoppning om att jag och min man ska lyckas....resten ev skit & flopp får jag försöka ta tag i sen....men riktigt så vill jag alltså inte tänka, att vi förmodligen inte ska lyckas och därmed måste ha en plan B direkt nu.... Däremot så är kan jag sant erkänna att jag inte direkt ser fram emot min behandling och alla steg man ska passera inann man ens är framme vid ÄP.
OM jag ramlar ner i mörkret igen så är det som sagt något jag vare sig vill eller ska tänka på nu. Dock så har jag alltid tagit mig upp ännu starkare därifrån, så "den dagen den sorgen". Men förhoppningsvis ska jag också få känna samma lycka som du och många andra kämpare har lyckats nå fram till.