Tips om dhea
Det känns som att det är läge att fylla på rejält i förråden...
Germany, läskig att du inte kände av rörelsen Hemsk.
Bra gjort att du åkte till akuten.
Kram
Oh Germany, tänk om det var så enkelt som du skrev att det ska ge mig glädje och några andra till här och sedan wops...
Har haft svaga "mensvärk" fram och tillbaka tills igår. Igår och idag hade jag inga symptom. Idag på eftermiddag fick jag sånt "ballong" mage! Inga luft eller sånt utan uppsvullen mage. Sånt brukar jag få innan ÄL eller precis innan mens. ÄL är jag säkert att jag inte har, det måste vara mens som är på G eller Progynon som har orsakat detta!?!
Kram vännen
Tack Germany,
Jag tar Prednisolon (nu 15 mg) , Progynon morgon och kväll och Prasteron så klart, morgon och lunch.
Och ska träffa en vän här på FL idag och luncha, och det är jag glad för
Tänk om du var här
Kram
Tack Germany att du frågar. TD är på söndag men tror inte jag får ett +.
Cff, min vän, som jag brukade höra många gånger, bry dig inte om AMH. Jag har alltid haft >0.2
Men du får flera ägg än vad jag får och många blir befruktade....Som Germany skrev hon hade också 0.29
Vi behöver bara ett "ÄGG" för att nå våra drömmar.
Styrkekramar till dig <3
Måste jag testa på TD (söndag)? Kan jag inte testa imorgon på lördag istället? Blir det verkligen för tidig?
Kära vänner, tack för alla svar och kommentarer. Jag fick negativ imorse.
Kram
Tack tjejer för kommentarer, kommer resa mig upp igen.
Germany, Du har rätt om kanske min kropp inte är i balans för att ta hand om ett foster men
jag vet faktiskt inte vad jag ska göra mer!?!
Jag har kört med special diet och massor av olika vitaminer och mineraler + DHEA + kortison i olika perioder när det behövs i mer än 1 år nu! Jag har till och med ändrat på min träningsform eller undvikit det helt periodvis beroende på läget. Och dessutom har jag fått zonterapi/akupunktur behandlingar i ett år som har kostat mig mer än IVF behandling. Finns det nåt jag inte har gjort! Jag är säkert att många har gjort på samma sätt.
Men nu är jag trött så trött ... Jag vet att jag är gnällig nu och jag vet att det finns många som har vart på liknande resa mycket längre än mig ... men det känns inte bra just nu.
Tack att du tar din tid och skriver till mig <3
Kära CFF, hoppas Danmark projektet gick bra i helgen <3
Vilken bra dag du hade idag, det är du värd.
Kram till er alla tjejer
Först av allt måste jag tacka er alla tjejer att ni skriver till mig.
Myran Jag är SÅ GLAD för din skull Wow GRATTIS, tvillingar dessutom
Jag vet inte hur jag ska ställa om min hjärna och tanke sätt för att kunna börja tänka på ÄD!?!
Jag vet inte hur jag ska gå till väga helt enkelt!
Sköt om dig.
Snart L. kära vän, tack för tipset, ska kolla på länken snart. Grejen är att jag ska stå på benen igen först!
Jag tänker på dig ibland, kan inte glömma din familj historia. Hoppas det går bra för dig
Kvinna72, Missne och MRE jag vet att det är inte bara vi som kämpar och mår som vi gör. Tanken att man kanske inte alls lyckas är HEMSK !! Det är inte rättvist :(
Kära Germany, man får alltid nyttig och bra tips från dig
Kära Germmany, i mitt fall har religion ingen betydelse i sammanhanget. Är inte troende och visste inte om en del religion säger stopp till sånt!
Det är bara JAG och mitt liv, vad jag har gått igenom OCH går igenom.... mina tårar låter mig nte skriva mer...
Kram
Kära medsystrar tack för era fina ord. Jag har bara er att vända mig till
Utan er skulle jag inte ens klarat hittills.
Jag vet att jag kommer stå upp igen, det tar BARA sin "lilla" tid.
Snart L. jag får ingen plus, tror du Dr D kan hjälpa mig?!
CFF, jag önskar så innerligt att du lyckas med detta NU!
8 st är jätte bra men slemhinnan är väl inte så tjock!
Träffade C förra veckan och han såg en follikel på 10mm och slemhinnan på 6mm, har ÄL-sekret också.
ÄL kommer att ske i slutet av veckan! Och jag ska åka till Tyskland på lördag.
Han skrev Etenylestradiol, det tar typ en vecka tills jag får det.
Men C ville gärna se hela studien så jag ska försöka hitta och köpa den.
Hörs, ses
Kram
CFF Grattis, Det är ju goda nyheter både antal folliklar och slemhinnan! Fortsätter hålla tummarna <3
Kram
CFF lycka till <3
Jag är tillbaka till ruta 1, kommer vara mer här i FL numera.
Snart L. hoppas det går bra för dig <3
En fråga till er tjejer som får Prasteron utskrivet, är det någon som har burkar över kan jag köpa.
Kram
Tack Katt12, som du ser jag lever fortfarande men inga bra nyheter. Kämpar fortfarande!
Hur går det för dig?
Jag har faktiskt ingen aning! Det är bara USA jag känner till.
Konstig med utslag! Hörde inte nån som fick det. Men man är ju olika och reagerar olika på olika ämne.
I och med att du har börjat nyligen, vågar du sluta med det ett par eller 3 dagar och se hur det blir. Sen får du börja igen och se om du får samma reaktion!?! För att säkerställa att det är just Prasteron du får utslag av!?!
Lycka till
Snart L. Och Germany <3 saknade er alla mina medsystrar <3
Germany hur är det er och framförallt er lilla mirakel <3
Snart L. modiga du <3 hoppas verkligen det går bra för dig <3
Det känns att dem flesta här på tråden har lyckats förutom jag och några få :(
Kommer ni ihåg hur det kändes när man klarade tentor och det fanns några som inte klarade.
Då kunde man göra något åt saken men inte det här! Det är utanför vår kontroll oavsett hur mycket man kämpar... Bara känslan att misslyckas varje gång! Usch förfärlig...
Nej jag har inte gjort några behandlingar då det visade sig att jag kan producera bara 1 ägg åt gången!
Har ju försökt 4 ggr, 2 avbrutna pga 1 äggblåsa och dem andra 2 gångerna fick jag bara 1 ägg, ET och det slutade med mens.
Insåg att IVF inte kan hjälpa mig, vi hade bara hemmaförsök. Utan några success.
Här står jag igen på ruta 1!
Snart L. kolla inboxen.
Kram