• mba12

Tips om dhea

Vi4, stor kram till dig, hoppas du får goda nyheter så du inte behöver oroa dig längre <3

• mba12
    Vi 4 skrev 2013-03-26 12:19:28 följande:
    Allt är bra med lilla pyret!!! Ofarlig blödning, troligtvis från slemhinnan.
    Är så lättad och glad!!! Tack för peppning!
    Vi 4 skrev 2013-03-26 12:19:28 följande:
    Allt är bra med lilla pyret!!! Ofarlig blödning, troligtvis från slemhinnan.
    Är så lättad och glad!!! Tack för peppning!

<3
  • mba12

Cff, Jag är alltid så fascinerad av dig, din energi och ditt sätt att hitta lösningar för olika hinder i denna "hemska resan"! APPLÅD{#emotions_dlg.flower}

Önskar dig all lycka i denna cykelHjärta

• mba12
    cff skrev 2013-04-16 11:21:55 följande:
    Rapport från Köpenhamn:
    Min slemhinna har växt från 6,2 till 8,0 mm på 43 timmar. En ökning med 30% - det är jag mycket nöjd med :)

5 ägg plockade. Baserat på mitt östradiol från i fredags hade de räknat med 7, men med tanke på hur dåligt mina folliklar växte i början är det ändå inte så dåligt tycker jag (speciellt med tanke på lågt amh osv). Tyvärr gick ett, kanske två sönder vid plocket (jag fattar inte varför så många av mina ägg går sönder vid plocken) så jag har 3, kanske 4 ägg att hoppas på. Jag vet ingenting om kvaliteten på dessa, men skall ringa imorgon för att höra hur befruktningen har gått.
    Vi gjorde också ytterligare en sköljning med Filgrastim (för att boosta slemhinnan) så nu går jag runt och hoppas på en slemhinna på 9 mm vid den återföring på torsdag som jag hoppas på :).
    Strålande min vän{#emotions_dlg.flower}
    Fokusera på dem ägg du har kvar vilket är bra skörd tycker jag med tanke på allt.
    Njut av ledigheten i Köpenhamn om du tänker stanna kvar till ET.
    Bra jobbat.
    Kram
  • mba12

CFF, GRATTIS Hoppas det går hela vägen den här gången <3

Själv testade jag minus igår. 13 dagar efter insemination :(
    Självklart, det skulle annars vara konstig om jag skulle få ett plus!

Sköt om dig
    kram vännen

• mba12

Tuva, hoppas det går bra för dig. Gick det bra hos Eva? Henne skulle jag gå till om det inte fanns nån annan gyn!

Jag väntar på mensen, ska påbörja nästa behandling.

• mba12

Tuva <3 Jag dör inombords varje gång jag ser att du var gravid till v 39! Hemsk <3

Fick mens idag. Ska börja med sprutor idag 450 Menopur+ 150 Gonal!!

• mba12

Swagger Grattis{#emotions_dlg.flower}

germany, har skrivit i annan tråd.

Tuva, heja heja.

Vi4, hoppas det gick bra med sista blödningen.

• mba12

Kommer fr VUL, hade 3 folliklar på CD7 (även sprutdag) 20, 15, 13 mm! slemhinnan på 7 mm!
    Väntar på svar från Falun! Gudarna vet vad som händer :( Den stora follikeln gör saken svårare och även helgen!

Svar på tråden Tips om dhea