Tips om dhea
Nej, jag har bara köpt från DHEA.com två gånger, de skickar ju i platta diskreta kuvert så hittills inget trassel med tullen. De har snabb leverans men lite knapphändigt med information i kuvertet.
Nej, jag har bara köpt från DHEA.com två gånger, de skickar ju i platta diskreta kuvert så hittills inget trassel med tullen. De har snabb leverans men lite knapphändigt med information i kuvertet.
Åh Germany, fy vad jobbigt för dig ocher med undersökningen och resultatet därav. Stor kram! Skriver mer sen, dålig tillgång nu till bra nät.
Jag har ätit DHEA i tre månader nu. I början kände jag mig piggare och fick "slätare fingrar" (brukar ofta annars se ut som att jag badat nu för tiden). Min fru tycker att jag ser piggare ut och att mitt hår har fått bättre kvalitet. Jag märker inte av några biverkningar. I början fick jag finnar i pannan, men det har gått över nu. Jag tar 75 mg på morgonen. Jag skrev och frågade APL (de som tillverkar prasterone) och de sa engångsdos på morgonen.
Har varit på VUL idag . 8 blåsor jämnstora blåsor. Det är nog bra. På kontroll ul innan sprutstart syndes 6-7 blåsor på vardera äggstock. Jag vet inte vart de andra har tagit vägen (och inte läkaren heller). Tidigare har jag fått ut 12 resp 10 ägg från 14 resp 12 blåsor, men då har det varit korta protokollet med Puregon. Nu långa med Menopur.
Miss B, det var de på APL (de som tillverkar prasterone) som sa att de alltid rekommenderade att det skulle tas som engångsdos på morgonen så jag har gjort så mest för att det är enklare att komma ihåg.
Jag har inte så mycket att bidra med eftersom jag började direkt efter missfallet i maj, då är ju kroppen boostad med hormoner och min äl har båda gångerna kommit tidigare än vanligt (när den välkommit igång). Jag brukar ha ÄL d 17-21. Förra cykeln, nu innan IVF start hade jag d17.
Nu är jag ruvare till 2 fina embryon! Ett hade hunnit dela sig och blivit 6-celligt. Det andra var 4. Av de 6 befruktade äggen blev alla fina! Fyra till frysen alltså, så bra resulat har jag aldrig fått. Mycket var nytt inför denna gång. DHEA, Inofolic, Menopur bl.a.
Jag har haft ganska mycket omogna ägg förut då jag använt Puregon, korta protokollet (14 resp 12 ägg som resulterat i 3 resp 5 återförbara embryon, fast 2 av de 5 klarade inte upptining så det blev tre tillbaks den omgången också)). Nu var det långa protokollet med Menopur. 2 av 10 ägg var omogna, så fortfarande några omogna ägg, men just att alla befruktade ägg blev så fina så de kunde användas var det tydligen inte så vanligt.
Kattflickan, jag tog 150IE i 10 dagar.
Kul att se dig här Vi4. Låter som att DHEA är helt rätt för dig!
Gaaa, hur har dina stimuleringar sett ut? Doser, antal ägg etc?