• Gaaaa

Tips om dhea

Nämns det här på våra IVF kliniker runt om i Sverige??
    Jag har aldrig hört talas om det här förut!!

Om man inte tar det för att förbättra äggkvaliten, vad tar man det för då??

Jag har misstänkt ett bra tag att mina ägg inte är bra. Jag har gjort 6 IVF
    Och första ggn befruktades 1 ägg av 7, andra 1 och 1/2 andra, 4 av 7 (slutade med ett MF)
    1 av 10, 1 av 4 och sist 1 av 1 och det bär jag på nu...

Jag har varit inne på att jag har hypotyreos, Sköldkörteln och fått levaxin och mår mycket bättre och resultatet på mina ägg har blivit bättre fast jag får nästan inga ägg i äggblåsorna.

Tänk om det nu finns något som skulle kunna hjälpa mig att få ägg och att det blir starka och fina...

Grattis till er som lyckats bli gravida!!

• Gaaaa

Jag pratade nyss med medstop och de sa att om en läkare skrev ut recept på dhea så kunde de specialbeställa.

Någon som försökt?? 

• Gaaaa
    Hur lång tid tog det och vad blir frakten??
  • Gaaaa

Är det någon som blivit gravid naturligt trots misslyckade ivf försök??

Vi har gjort 6 st utplock, de 2 sista hade grymt dåligt med ägg i äggblåsorna.
    Av 12 äggblåsor fick vi 4 ägg ett klarade befruktningen.
    Andra ggn avbröt vi för jag hade enbart 4 äggblåsor..
    Andra utplocket sa de att jag hade 9 sedan 7 äggblåsor två bara försvann??
    och resultatet blev 4 äggblåsor 1 ägg och 3 cystor. Gonal F dos på 300...

Jag kommer nog aldrig att göra ivf mer med dessa resultat. Frågan är om man ska våga hoppas på att dhea kan fungera för mig??

• Gaaaa

Nu har jag beställt!!

När jag började med levaxin så ägglossade jag också ordentligt, men det har försvunnit...

Hörde att man inte skulle ta både levaxin och DHEA ..? Så jag kommer att ta en paus med dem. och fungerar inte detta så blir det ÄD.

Att det skulle bli så här efter 6 år slit!!

• Gaaaa

Vad bra att jag fick så mycket reaktioner med levaxinet

Sluta var inget jag planerade i början, men läste att en tjej mådde dåligt och att hon då fick rådet att inte äta levaxin samtidigt. mer att man inte blandade dem..

Så nu kommer jag att prova både och

För att få fin slemhinna så är E vitamin väldigt bra att ta. Tänk bara på att E vitaminen sparas i kroppen och fööör mycket kan vara skadligt, detta berättade kvinnan på apoteket!

• Gaaaa

Jag har fått mitt vakumförpackade brev och än så länge känner jag ingen skillnad alls. (Har bara gått några dagar)

• Gaaaa

Stjärnklar GRattis!!

Och tack för att du ökar hoppet för oss andra med din berättelse

Svar på tråden Tips om dhea