pixie mason skrev 2012-06-23 23:17:39 följande:
jaja nu får ni diskutera vidare själva..
jag tror alla bara är förbannade och eftersom vi bara kan tolka varandra genom text och inte kan sitta i ett rum och prata blir det bara massa fel!
Jag säger bara åter igen läs boken och sen om ni tycker den är skit släng den i brasan och fjutta på den :P
Jag ger upp i allafall det GÅR inte och diskutera om en sån här sak då alla vet allt och kan allt och det lusiga är att i slutändan blev det som vanligt påhopp och jag får känslan av att ni tror jag skrev boken!
Så ni som läser denna tråd det jag vill med detta är att ni ska veta att det finns en bok i alla fall som heter "att flaskmata"
Den går och beställa här
www.attflaskmata.se/
ni kan ju läsa där ni andra som skrivit här i kväll också och se vad som står där i ställe för och fråga mig om vad som står och inte står i boken.. författaren svara säkert på era frågor om ni skriver till henne
lycka till nu alla oasvett om ni ammar eller inte så är ni alla bra morsor :)
Jag tror inte att någon är förbannad. Tvärtom verkar ju de flesta överens om att det är bra att en bok i ämnet skrivs. Men sen är det ju otroligt synd och sorgligt att den verkar vara så full av faktafel och oseriös.
Men man får väl kontakta författaren och se vad hon har att säga om saken...