Inlägg från: Annette 732 |Visa alla inlägg
  • Annette 732

Hur kan ni påstå att det inte finns fattiga människor i Sverige?

Anonym skrev 2012-03-19 16:04:13 följande:
    Ha det bäst!
    tack!
  • Annette 732
    Anonym (var fattig) skrev 2012-03-20 01:02:25 följande:
    Blir rent ut sagt ledsen av att läsa den här tråden. Fick mina fördomar bekräftade, sorgligt nog.
    Jag borde kanske inte bli förvånad över vilka människor det finns, jag har säkert mött många av er på gatan. Jag möter säkert många av er dagligen nu också, men nu är jag en annan. Jag har inte längre trasiga kläder, jag studerar, jag bor i lägenhet, jag har husdjur och barn, jag ser ung och fräsch ut. När man dagligen möts av vänlighet och respekt så är det svårt att komma ihåg att den dagen man faller kommer inte mycket av den vänligheten att finnas kvar. Man vänjer sig så fort vid att ha det bra... Men ränderna från att ha varit fattig går aldrig ur en på riktigt.
    vad för fördomar?
  • Annette 732

ser att ni pratar om mc donalds,måååånga är ÖVERKVALIFICERADE för att jobba på mc donalds.
    de anställer ingen som de vet snart kommer försvinna.

• Annette 732
    Donum skrev 2012-03-20 15:14:54 följande:
    Nej, en missnöjd sprider det till 12 andra. En nöjd bara till 3. 

Nej, det är inte bättre i och med att du påstår att McDonaldspersonal sparkar på sina kollegor när det är ungefär så långt ifrån sanningen man kan komma. Är det något som man lär sig på McDonalds så är det hur beroende alla är av varandra för att det överhuvudtaget ska gå att få jobbet gjort. 
    på vilket sätt är du beroende utav dina medarbetare på macdonalds för att gå ut och torka borden eller regöra toaletten?
    svar inte alls!
  • Annette 732
    Donum skrev 2012-03-20 15:28:15 följande: