IVF Umeå
Det jag minns att läkaren sa var att om man var överstimulerad (eller på väg att bli) så kunde man fortsätta lite längre med Crinone då det hjälper till att motverka överstimulering...
Det jag minns att läkaren sa var att om man var överstimulerad (eller på väg att bli) så kunde man fortsätta lite längre med Crinone då det hjälper till att motverka överstimulering...
Idag är det min TD och det blev positivt!
Grattis Emilotta!
På mitt papper efter ET stod det att man skulle hålla sig från samlag, bada, bastu, hård ansträngning i 2 veckor efter ET.
För mig var 2 veckor i onsdags, men har inte vågat göra något av det ännu...
Ja, inte kommer jag med gladare nyheter heller... har fått missfall
Känns som jävla skit! Och det är ingen tvekan heller för jag blöder störtmycket. Det lilla livet skulle just (hade kanske t.om) slå sina första hjärtslag.... vad deppad jag blir
Kommer nog inte att skriva så mkt mer här, det känns jobbigt att hänga här nu. Men jag vill tacka för allt stöd jag har fått. Jag önskar er all lycka!
Tack för all stöttning!
Jag har fortfarande VUL inbokat till den 5/7 men den kommer jag ju att måste säga upp... måste bara vänta på att blödningen ska sluta så jag kan ta grav.test.
Mustikka: Grattis igen! Och vilket kul BF-datum! Vi skulle ha haft den 15/2, på min svärmors födelsedag. vi har varit jättelyckliga över det, men så kommer det här
EEJ: De öppnar den 9/8 enligt vad de har sagt till mig.
Jaa, har fortfarande inte hört talas om nån som har mer än 44 st ägg Sjuksköterskan som ringde sist trodde inte riktigt sina ögon när jag hade 15 st långtidsodlade ägg på lager. Så nu tituleras jag "höna"!
Känns skönt att det snart börjar vara dags att "dra igång igen" efter sommaren. Ser att det har tillkommit en hel del nya namn också - vad kul! Välkomna och Lycka till med er behandling
Hej igen!
Nu börjar det närma sig för FET. Tänkte höra om någon vet hur man gör det i stimulerad cykel?