IVF Umeå
Nu har jag lite mer info om mötet vi ska på, fick på posten igår.
Jag ska ta ett blodprov nästa vecka, fick hem remiss för det. Sen fick vi fylla i papper som andra också fått, och det var ju inte lätt att kolla upp om man fått vaccin för röda hund och när! Speciellt då jag är född i Finland
Har dock ingen aning om vad det är för blodprov som ska tas, trodde jag tagit alla som behövs.
Sen undrar jag hur snabbt efter mötet ni fick börja med allt? Jag kommer att ha dag 1 en vecka efter att vi varit där och hoppas såklart jag får börja då
Drömmer om ett barn: Grattis till 9 fina ägg! Vad skönt att allt gick bra! Man blev lite orolig när du inte skrev på ett tag Härligt att ni gillade hotellet och restaurangen!:) Nu blir ju jag lite avis på er som får åka en bit, bo på hotell och mysa
EEJ: Shit vad många ägg, Grattis! men tråkigt med överstimuleringen:( Hoppas du mår bättre fort!
Pinglan: Vad kul att ni snart får sätta igång! Då kanske vi börjar ungefär samtidigt
Emilotta: Vad bra att det känns bättre!
Vårt 2012: Skönt att du har en chef som du kan berätta till och förstår:) Med mitt jobb är det svårt att ta ledigt med kort varsel. Har redan problem med att få ledigt till mötet vi ska ha 23/4 Men jag gör allt för att få det att funka. Vet att det är fel men jag sjukskriver mig om det inte går på annat sätt.
Nu är det ganska många som ruvar här i vårt lilla gäng!
Håller tummarna stenhårt för er alla!