• Mustikka

IVF Umeå

Vårt 2012: Är inte säker men kan det inte vara ett tecken på överstimulering om man börjar samla på sig vätska.
    Grattis till äggen!:)

• Mustikka

äralltupptaget: som de andra säger så är det bra att hålla lite koll på att remissen är skickad och att kliniken fått den och så.
    Men det behöver inte alltid ta 3 månader, för oss tog det en månad:)

A79: Nej nu är det inte länge kvar, 23 dagar för att vara exakt:D Längtar ihjäl mig!!:)
    Sitter och dricker hallonbladste nu hihi:)
    Går allt bra med er lilla pojke?

• Mustikka
    A79: Jo jag hoppas verkligen hon kommer tidigare!Glad Vill inte gå över tiden.
    Men försöker att inte tänka på det så jag inte blir besviken sen om jag måste gå och vänta hela februari ut. 
    Har packa väskan och tvättat kläder så jag inte behöver stressa över detGlad

• Mustikka

Drömmer om ett barn: spännande med ÄP nästa vecka! Håller tummarna stenhårt!
    Inte så mycket tecken. Bara sammandragningar och lite förvärkar då och då.

EEJ: min bm räknar från min sista mens fast hon vet att jag gjort ivf och att det inte stämmer. Brukar bara ignorera och gå efter det datum dr. Solensten sa till mig:)

• Mustikka

Äralltupptaget: det beror på vart i cykeln du är just då. Jag var på dag 21 samma dag som vi hade mötet så jag fick börja direkt:)

Drömmer om ett barn: Han är hur lugn som helst, han är sån som person. Men tror han är mer nervös än han vill erkänna:) Jag är den lite mer hysteriska av oss haha. Hoppas samma gäller vid förlossningen:)

• Mustikka

Latensfasen är här och jag säger bara AJ! Haft värkar sen igår middagstid, vi åkte in men värkarna kommer inte tillräckligt ofta och jag hade inte öppnat mig:(

A79: Kommer inte ihåg vad du skrivit. Gick det snabbt för dig eller hade du en lång latensfas?

• Mustikka

Hej alla! Nu har jag äntligen tid och kraft att uppdatera:)
    För en vecka sen föddes vår lilla flicka:)

• Mustikka

Efter många tuffa dagar av värkar som inte ledde någonstans så kom hon till slut ut med akut kejsarsnitt.
    Vi är så lyckliga!!:)
    Det går inte att beskriva känslan! trots det jobbiga vi fick gå igenom så är allt som bortblåst när man får sitt lilla knyte i sina armar:)

• Mustikka

Tusen tack tjejer!{#emotions_dlg.flower} Vi njuter varje sekund av vårt mirakel!Glad Tycker dock tiden bara flyger förbi, alldeles för snabbt!

Håller tummar och tår att alla i denna tråd ska få sina efterlängtade plus i år!{#emotions_dlg.flower} 

Svar på tråden IVF Umeå