• A79

IVF Umeå

Mustikka skrev 2012-09-03 14:28:47 följande:
    Idag var vi på andra BM besöket, alla värden var perfekta och jag hade bara gått upp ett kilo:) ganska skönt eftersom jag under behandlingen och just efter gick upp 4 kg:/

Hur går det för er Emilotta och A79? Har ni börjat få mjölk i era bröst? Det har jag:) liten chock när jag märkte det haha.
    Nu är det 2 veckor kvar till RUL!!:D
    Här är många så flitiga skrivare så jag missade detta inlägg haha...
    Såg det nu när jag såg Emilotta svara på det!

Jo idag har jag vart hos BM tagit blodtryck & blodsocker ja allt sånt där & allt ser bra ut.
    Fick lysssna på hjärtat som tydligen var svårt ,
    då bebis i magen sparkade bort (grejjen ) vet inte vad det heterSkäms
    Iaf den där grejjen hon har för att lyssna på hjärtat.
    Haha & när hon hittade så var hon för upptagen med att skratta & bebbe i maagen fortsatte sparka undan grejjen så hon fick leta om & om igen hahah nä det var hur kul som helst!!!
    & mjölk i brösten vet jag inte men dom har defenetivt blivi större! Spännande med RUL snart!!!
    Det är ju oxå en sådan fantstisk upplevelse!!!
    Hur går det er nu? 
  • A79

Ser att  Linda M hade testdag igår! Lite nyfiken hur det går!!!

• A79
    drömmer om ett barn!
    Jag är så imponerad att du har sådan koll på alla!
    Visst läser jag oxå allas men hinner blanda ihop dem allihopa ändå haha!
    Flitiga skrivare i denna tråd så (jag) hinner inte meFörvånadGlad 
  • A79
    mammaidamaria skrev 2012-09-10 13:29:16 följande:
    Flera gånger har det riktigt huggit i magen, som en knytnäve, någon som varit med om de? Usch så otäckt det är:(
    Det är ägget som fäster! Så i mina öron låter det bra!Flört

drömmer om ett barn
    Jo precis, nu är vi många i tråden.Glad
    Här sparkas det för fullt i magen tom så det gör ont iblandFlört

Svårt dock att säga hur man (ska) tänka!
    Jag var nojjig & trodde det skulle gå åt skogen ända fram till rutinultraljudet i vecka 19!!
    Även om jag kännde bebis sparka redan vecka 18 var jag väldigt nojjig fram tills jag fick verkligen
    (SE ) på ultraljudet!!
    Nu känner jag mig otroligt lyckligt lottad att det tog på vårt första IVF försök & kan inte ens tänka hur jobbigt det måste ha vart för dej & dem andra när första inte tog.
    Ni är starka som tar er upp igen & försöker igen!!Solig

Chan2 & Linda M!
    Beklagar verkligen Rynkar på näsan
    Har aldrig något tröstande att säga.. bara att ja hoppas ni tar er upp igen & nästa gång lyckas!!
    Styrkekramar till er!!

• A79
    björnen2007Välkommen!Solig
    Hoppas att det tar sig denna gång & som emiotta sa:
    (bra att inte testa för mycket man blir som sagt tokig!!)
    Urch vilket sent MA huvva... vill inte ens tänka på det! 
    Håller tummarna att det lyckas denna gång!

Emilotta
    Oj har du redan komme dit! 
    Vecka 18 redan!!!? SkrattandeHar du vart på rutinultraljud ännu??
    Börjat känna sparkar??
  • A79
    mammaidamaria skrev 2012-09-19 11:58:46 följande:
    Hej igen. Ser att all text ej kom med. Det jag skulle avsluta med var att det vad att kryss på stickan så jag är alltså gravid:) Väldigt glad:) Ska meddela Umeå imorgon och får då förhoppningsvis en tid för tidigt ultraljud, hur långt efter ha ni som plussat fått en tid?
    Jag minns iaf att vi fick tid när jag var i vecka 8 :)
    Grattis till Pluset!!!Solig 
  • A79
    Tinzu skrev 2012-09-19 00:19:59 följande:
    Nu är våra landstingsfinaniserade försök över, igår kom mensen efter att ha haft rosa i 2 dagar..
    Nej kramar om!!Nalle
  • A79
    turtle01 skrev 2012-09-20 21:05:01 följande:
    Hej på er gamla vänner här i forumet! Jag har verkligen glada nyheter att berätta, gjorde ett test ikväll som visade "Gravid 3+"!! Är så lycklig, men har inte riktigt fattat det än! 

I somras släppte jag allt vad ivf, mensdatum etc hette. Har bara haft semester etc, och insåg häromdagen att jag borde haft mens runt den 10:e september eller lite före det. Köpte ett test förut idag och kunde knappt vänta till ikväll efter jobbet. Så himla spännande... och så skönt att slippa den där ångesten över vad som inte fungerar. Vi som skulle gjort FET nu i höst. 

Hur går det för er? kram Hjärta 
    {#emotions_dlg.flower}Åh vad roligt!!!! Stooort Grattis turtle!!!!
    Älskar att höra underbara nyheter!!!Solig

Svar på tråden IVF Umeå