IVF Umeå
Helvetiaaa: Jag fick inte heller några till frysen men den lilla rackarn jag fick tillbaka verkar klara sig bra hittills;) Så det är nog ingen fara.
Helvetiaaa: Jag fick inte heller några till frysen men den lilla rackarn jag fick tillbaka verkar klara sig bra hittills;) Så det är nog ingen fara.
TD idag fortfarande
Oj vad långt bak listan låg!
Tror jag vågar skriva in mig nu
Väntrummet
* Smilla03, (ska sätta in en frysis efter nästa menscykel)
* drömmer om ett barn, (FET vid kommande ÄL)
* Äppelkaka (syskonförsök, andra ivf)
*vårt 2012 (Får vänta på fet till efter sommaren)
Sprayar
Sprutar
* Helvetiaaa, första ivf
Väntar på ÄP/ET
Ruvar
* LindaM testdag 27/5
* inväntande testdag 11/6
* Sofiali77 testdag 12/6
* Emilotta (första ivf) testdag 17/6
* Tinzu (första IVF) Testdag 19/6
* Turtle01 (första IVF) Testdag 20/6
Gravida
* A79
* Mustikka
Tack alla! Det var en lättnad att se det skrivet, oroar mig heela tiden!
Emilotta: Gud vad spännande! Dina symptom låter som mina, förutom illamåendet, det har jag sluppit än så länge. Men brösten och magen. Håller tummarna stenhårt!!
A79: Tack Hur gjorde du förresten med Progesteron vaggisarna, slutade du bara tvärt eller fortsatte du efter td? Är lite orolig, ska ta mina sista idag sen är de slut. Vet att kroppen ska klara sig själv men kan ju inte sluta nojja över allt
Jag använder Lutinus 3 gånger om dagen, men kommer inte ihåg om dom sa nåt om hur jag ska göra efter TD. Fick bara för 21 dagar, och tar sista idag. Usch nu blir jag nojjig att jag inte har kvar några att trappa ner med
Hoppas det, usch måste sluta stressa upp mig över allt Dom sa inget, så då är det kanske lugnt. Men ska testa ringa dom imorgon ändå.
Hoppas jag också får gå där i kring, det är om ca två veckor för mig Längtar!!
Jag hoppas det finns ett litet hjärta som slår! Måste vara magiskt!
Wow massa plus!!!!!:D
Stort Grattis till Emilotta och pinglan!!!!:)