Någon mer än jag som mår dåligt av Facebook :(
Jag kände precis som du ts. Jag blev så jäkla trött på hela grejen så jag tog bort fb och det är det bästa jag någonsin har gjort! Jag har kännt mig fri sedan jag gjorde det och jag tänker ofta tillbaka på tiden som jag hade fb och hur patetisk hela sidan är. Det är ett jäkla skrytande och man exponerar hela sina liv på den sidan. Jag tror inte att det är bra att lägga upp precis allt så att alla andra kan se och de har koll på vad du gör, när du gör det och med vem. Dessutom så samlar stora företag som fb, google m.m in en himla massa privat information om miljontals människor. Det är också lite skrämmande.
Mitt bästa råd är att ta bort fb! Jag kände precis som du innan. Jag mådde riktigt dåligt av att veta allt om alla andra och att alla visste allt om mig. Dessutom kunde jag bli besviken om man inte fick många kommentarer eller gilla som en annan vän fick. Snacka om löjligt nu när jag tänker tillbaka på det.
Nej nu lever jag mitt liv fritt och gör vad fasiken jag vill. Innan tänkte jag mer på hur jag skulle kunna formulera min status på fb och imponera på gamla klasskamrater och visa alla att jag minsan har ett så perfekt och underbart liv!